ford-racing Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 virkelig tøft!!! vis det blir noen felles tur neste gang så er jeg med! helt sikkert å!!!! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
CalnoR Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Veit ikke noe mer om den røde med 8`er for å være ærlig..:-) Joda showskilta var på plass...Joda BeReal, du hadde sjangsen din dust... haha... Ja det var banekjøring ja, men ikke slik hærjing som det er her i norge, er litt mer strenge forhold der borte, men det var banekjøring, 0-100 konk, og gocart og tivoli... Jeg skal prøve å skjekke ut litt ang evt å arrangere tur for de som er virkelig SERIØST intr i å ta med en bil og bli med.. Da blir det nok litt rabatt på ferge, camping ved siden av silverstone og evt Eurotunnellen hjem igjen... Har ihvertfall 2 stk som skal være med for sikkert... MEN, såklart, den råeste tingen der borte var da de hadde parade showkjøring med alle RS500`er, det var jo 25års feiring, noe så rått å se SÅ mange så strøkne av disse legendene ute, men da såklart hadde jo jeg da klart å lagt igjen kameraet i bilen!!! :-( arg... når det gjelder den røde sedanen, så har den 2,9 cossie motor med twin turbo tøff bil det ja:D mye gromt generelt ser det ut som her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Lenge siden jeg tok kjøre turen dit, 97. Skulle kanskje tatt en tur til ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts