Jump to content

Plassering av dockingstasjon til iPod


b1rken

Recommended Posts

Irriterer meg grønn over at det er så "dårlig plass" i mondeoe (mk1).

Og er det først en ledig plass til å plassere noe, så er ikke overflaten formet slik at det blir sende bra ut.

Har kjøpt meg en dockingstasjon til iPoden nå, som jeg skal ha i bilen, men jeg finner ikke ut en brukbar plass jeg kan ha den på.

Noen som har gjort det samme, eller kan tenke seg til en bra plassering av noe slikt?

Link to comment
Share on other sites

Kommer jo litt ann på hvor stor stasjonen er da.. Jeg har en mobilholder til min K610i, og den har jeg plassert ved siden av det lille rommet hvor du kan putte småting ved siden av vifta på midtkonsollen. Ble ikke helt perfekt, men ble det eneste stedet jeg fant hvor jeg kan plassere den.

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Mja, men den må ligge på noe. Vannrett.

Her kan du se et bilde av den, og se hvor stor den er. Bare sammenlign huller med at en ipod skal nedi der, så ser du at den ikke er så veldig stor. Men tusen takk for respons sindre.

Link to comment
Share on other sites

Mja, men den må ligge på noe. Vannrett.

Her kan du se et bilde av den, og se hvor stor den er. Bare sammenlign huller med at en ipod skal nedi der, så ser du at den ikke er så veldig stor. Men tusen takk for respons sindre.

Nå så jeg forsåvidt ikke noe bilde, prøv å legg ut igjen.

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på det. Men ingen flater på dashen som den kan stå på er vannrette. pluss det ser dritstygt ut fra utsiden. Vurdere om jeg bare skal knø hele driten nedi rommet under armlenet, men da hadde det jo egentlig ikke vært vits med no docking stasjon i det hele tatt

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på det. Men ingen flater på dashen som den kan stå på er vannrette. pluss det ser dritstygt ut fra utsiden. Vurdere om jeg bare skal knø hele driten nedi rommet under armlenet, men da hadde det jo egentlig ikke vært vits med no docking stasjon i det hele tatt

Jeg innbiller meg at braketten til dockingstasjonen ikke er av det minste laget heller? Tror du bare må finne på noe lurt, eller putte den under armleenet.. :P

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...