Guest Espen E Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Sku bytte plugger på cosworthen min en dag, og fant da frostvæske under toppdekslet, altså nedi der pluggene sitter, der var det dammer med frostvæske.. hvordan er det egentlig mulig? hva kan ha skjedd?
bige Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Den var helt ny er du helt sikker på frost veske ? ikke motor vask ?
Guest Espen E Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 smakte og lukta frostvæske..hvordan er det teoretisk mulig at det kommer dit? sprekk noe sted? bilen står nå 15 mil unna så jeg får ikke sjekket noe umiddelbart..bare tenkte å høre etter om noen hadde vært borti lignede..ny gruppe a toppakning og studs forresten..
Fresh| Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Det er jo vannkanaler i toppen, mulig du kan ha en lekasje men merkelig at det skulle ligge kjølevæske i alle 4 plugg hulla. Tørk det vekk, start opp og se om det kommer igjen. Har du merka om det minker væske i ekspansjons tanken din?
Guest Espen E Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Det var værst på de to innerste plugga..og kan heller ikke se at det er minska noe på eksp. tanken..vannstanden står på nøyaktig maks, som den har gjort hele tida!! rart...
Janna Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Kan jo være noen du kjenner som kødder med deg og har helt det nedi når du var vekke Tørk vekk og se om det kommer igjen. Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Guest Espen E Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 hehe, var det første som slo meg også..=) ska sjekke om det kommer tilbake når den blir kjørbar igjen...venter på diff....
Recommended Posts