Guest Bainator Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 Som topicen beskriver, hvordan går jeg den svarte shinen tilbake i plastikken /gummien ?
Jensrud Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 Autoglym har noe sånn grønn guffe som er ekstremt bra.Ehmm, heter vinylfornyer, gummifornyer ellernosånn..Anbefaler på det sterkeste.
Guest Bainator Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 Var faktisk akkurat det samme de anbefalte på den lokale kaross og lakksjappa. Fy f for et superstoff! Det ble jo bedre enn nytt!
a.cosworth Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Helt sant det, er et utrolig bra produkt. Skokrem funker også veldig bra på mindre detaljer. Svart skokrem med svamp som man 'tegner' med og videre 'polerer' med. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
cossie_storm Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 brukt varmepistol på svarte lister som har blitt grå Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
RS|Stian Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Autoglym Bumper Care, ingen over ingen ved siden. Helt genial! FordClubNorway.no
hår ball Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 varmlufts pistol er det eneste som funker over lengre tid.. alt anna er slike "uttapå" produkter som fort mister glansen.. men bruker du varmlufts pistol + slike produkter, da blir det saker =)
Xrdriver Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 yes, eller du går for en som tilsvarer "bumper care" men bare fra båtpleie serien, høres litt villt ut men dette er laget for masse mer vær og vind enn den til bil. pleier bruke autoglym sin jeg og, men i den årlige "shinen" så bruker jeg en maritim. verdt å sjekke ut! ehh.. det gjelder kun gummifornyer.. pleier ikke bunnsmøre bilen..
4x4 cosworth Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 yes, eller du går for en som tilsvarer "bumper care" men bare fra båtpleie serien, høres litt villt ut men dette er laget for masse mer vær og vind enn den til bil. pleier bruke autoglym sin jeg og, men i den årlige "shinen" så bruker jeg en maritim. verdt å sjekke ut! ehh.. det gjelder kun gummifornyer.. pleier ikke bunnsmøre bilen.. det beste ej har brukt på falmet plast er ovatrol....funker som f... å blir veldi bra resultat å holder veldi lenge... MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport
Ford-rs Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 syns turtle wax sin black chrome funker veldig bra... brukte den ganske mye de siste årene.
2.8i TIC Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Den Bumper shine til Autoglym er meget bra, Instand tyre dressing funker også, og vinyl and rubber care funker...:-) alle de tre fungerer veldig bra på forskjellige typer plastik/gummi...
Recommended Posts