Jump to content

bom tur til rudskogen

sierraxr4i

Recommended Posts

slik blei min tur til rudskogen. gåen vann pumpe på horten- moss ferja. så fikk falken til å kjøre meg et stykke på vei hjem så langt som forsikringa dekket. til larvik. blei henta der på tralle så bar turen hjem til kr.sand. så blei dårli med ford treff på meg.. hehe.. tidenes bom tur. men den mest behaglige turen jeg har hatt i sierran. bak på falken.. :P

hmm, den er kip!

Pen bil da. har ikke set den her i område, bur selv i kr.sand seru! Mondeon min holdt heldig vis ut! ;) men var ikke på ford treffet da! Glemte det! :S

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

kjedelig dette.. blei en lang tur til kr.sand da tenker eg. fikk du kjøre rett inn på fergen igjen da? det var jeg som kjørte først fra telemark..

04 ford f150svt lightning

88 sierra cosworth orginal

88 sierra cosworth leke/bruksbil

92 sierra cosworth orginal 4x4 rally bil

78 capri cosworth prosjekt

76 3,0 capri zakspeed bredda, snart cosworth smitta:)

hehe. ja det blei en veldig lang tur til kr.sand:) tok bare samme ferja til bake. fylte på vann å kjørte litt holdt på slik ei stund. men det var håløst lakk som ei sil. så stoppet vi å ringte litt rundt men ikke veldig mange som var klar for å hente. så ringte til falken. å ventet på de i 2 timer. 7000 pluss moms for å kjøre til kristiansand. så det blei uaktuelt. men de kjørte til larvik på forsikringa så vente jeg der i 4 timer å blei henta der. så var det 3 timer hjem.. hehe. men kommer sterkere til bake neste år:P takk for hjelpa du som kjørte foran meg:) å til du fra kr.sand. bor i vennesla. ikke så ofte i byen men det hender..:) mye i vennesla når bilen funker