StianRS Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 ønsker å kjøpe vingebil diff. må være bra. send en mail på stian85_rs@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.president Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Skal han vite hvor han skal kjøpe diffen fra? eller minimum hvor diffen selges? eller hva som han skal betale for den?synes dette begynner å bli litt strengt nå jeg, en ting er når du skal selge noe lissom men kjøpe er noe annet Jeg vet stemmene inni hodet mitt ikke er riktige, men de har noen fantastiske ideer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning.Skal han vite hvor han skal kjøpe diffen fra? eller minimum hvor diffen selges? eller hva som han skal betale for den?synes dette begynner å bli litt strengt nå jeg, en ting er når du skal selge noe lissom men kjøpe er noe annetDet står jo skrevet der at det ikke gjelder ønskes kjøpt.. I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts