Jensrud Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Noen som vet om en plass jeg kan få tak i bremseskjold til Sierran ? Ford sa det ikke finnes lenger så... =\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Jeg fikk tak i til en kompis av meg, fra en forhandler i tromsø tror jeg det var, hadde tre stk liggende på ukurant lageret sitt, fikk to for 90 kr stk Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 jeg skulle å hatt. begge bak.. Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted July 27, 2007 Author Share Posted July 27, 2007 Jeg fikk tak i til en kompis av meg, fra en forhandler i tromsø tror jeg det var, hadde tre stk liggende på ukurant lageret sitt, fikk to for 90 kr stk Har du et firmanavn eller noe så jeg kan få tak i de ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Dem har gått ut for lengst..Så det er nok ikkje lett å få tak i Du må nok leite etter brukt.. The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted July 27, 2007 Author Share Posted July 27, 2007 Æsjda, ingen som vet om noen som har måla på de ellerno? Så kan jeg få laga selv, mine er nemlig mer kjeks enn Kaptein kjeks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lyrix Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 jeg kjøpte nettopp til min sierra på ford. vet ikke om de er lik, er jo 3cm på bremseskivene hvis det er 2wd kostet bare ca 100kr 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensrud Posted July 27, 2007 Author Share Posted July 27, 2007 jeg kjøpte nettopp til min sierra på ford. vet ikke om de er lik, er jo 3cm på bremseskivene hvis det er 2wd kostet bare ca 100kr Hadde du giddi og målt de før du monterer? tilfelle jeg ikke får tak `? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bewnie Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Jeg kjøpte også nettopp til xr4x4'n... så rimli lik ut som de som står på cossiebakstilling jeg har liggende. <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc--> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts