Jump to content

Diverse DOHC og cosworth deler til salgs

Recommended Posts

Guest clapton
Posted (edited)

Toppen er trykktestet ok, planet, byttet ventilstyringer, frest seter, vasket og glassblåst.. Selger den for det overhaldinga kostet meg 4000,-

Har også ganske mye doch motordeler liggende.

servopumper

oljepumper

kammer

2stk hele toppdeksler

veiver

råder

stempler mm.

bærebruer bak begge sider

stikkaksler og mellomakslinger

diff

ECU

radiatorer med vifter

vannslanger

Cosworth:

4x4 tannstang

4x4 travers

drivakslinger 4x4 forran uten knuter (mulig jeg har noen løse knuter liggende)

sedan høyre fremdør hvit

el speil

venstre bærearm forran 2wd.

svinghjul 2wd med clutch. 4pad lam. og trykkplate fra transit med tvillinghjul (en del bedre enn org trykkplate)

2wd org kammer

Delene befinner seg i Aurskog 5mil øst for oslo. kan leveres i lillestrøm/oslo

Tlf: 90759726

Erik Bakke

Edited by clapton
Guest clapton
Posted
Hvor mye for svinghjulet og clutchen til 2wd?

solgt alt, sorry

Er den dohc toppen komplett, og bare til å montere??

ja stemmer men uten toppdeksel.. men jeg har det også

Posted
solgt alt, sorry

ja stemmer men uten toppdeksel.. men jeg har det også

Ok, for jeg trenger en topp, men for den prisen så kan jeg jo kjøpe 2 komplette motorer ;)

Kan du gå ned litt på prisen? eller har jeg kanskje noe du trenger?? har en 90 mod sierra cupè som selges i deler (ohc motor)

En bilstereoforsterker av merket orion, en turboxs dump, A/F måler, og 2 stk honda camino mopeder.... +litt div lykter til mk1 sierra...

Guest clapton
Posted
Ok, for jeg trenger en topp, men for den prisen så kan jeg jo kjøpe 2 komplette motorer ;)

Kan du gå ned litt på prisen? eller har jeg kanskje noe du trenger?? har en 90 mod sierra cupè som selges i deler (ohc motor)

En bilstereoforsterker av merket orion, en turboxs dump, A/F måler, og 2 stk honda camino mopeder.... +litt div lykter til mk1 sierra...

ja du får to komplette motorer med utslitte styringer og kanskje sprekt topp som på de fleste dohc motorer. full overhalding koster penger så når jeg skal ha 4000 for min har jeg egentlig gitt bort toppen uten fortjeneste i det heletatt. kan gå ned til 3500 men da har jeg tapt 1000kr samt gitt bort toppen så da kan jeg ikke tape mere.. i såfall får den heller stå som pynt her

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...