Jump to content

min mondeo mk3..

Recommended Posts

Guest spillmann
Posted

hei og hå... tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av forden min.. + noen av det som er gjort med den.. kommer sikkert flere etterhvert som jeg gjør ting:)

det er en 2003 mod tdci 115 hk.. ønsker mer hehe.. får 151hk husker ikke helt nm men var nesten 400 tror jeg... med chip fra ts racing... blir nok det etterhvert... når garantien er borte...

Det som er gjort:

åpent luft filter fra ts-racing.

felger 225-40-18

sota alle lyter(skal prøve og lakke front lyktene innvendig(bake som de kaller det)

bygget custom eksos

lakkert kalipere

vinge bak..

det som skal gjøres:

sote ruter

senkes

front leppe av noe slag.. kanskje side skjørt..

bilder:

P6300065.jpg

P6300058.jpg

P6300062.jpg

P6270035.jpg

DSC00179-1.jpg

Har senkesett liggenes som skal på til uka... det er 55mm foran og 45 mm bak :D det gleder jeg meg til og få på..

DSC00133.jpg

P6300085.jpg

P6300086.jpg

P6300069.jpg

Posted

humm , kult att flere har sånn bil ,

hvordan sota du hovedlyktene , ? å hva slags vinge er d der ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest spillmann
Posted
humm , kult att flere har sånn bil ,

hvordan sota du hovedlyktene , ? å hva slags vinge er d der ?

jeg kjøpte bare sotnings spray på bilxtra.. funka helt greit det... men mista mye av lyset da.. vingen kjøpte jeg på realcar :)

Guest ford kalle
Posted (edited)

fin bil du har der

Edited by ford kalle
Guest spillmann
Posted
Må jo være utrolig dumt å sote front lyktene, greit nok, det såg fett ut, men her er det vel tross alt snakk om å tenke sikkerhet og praktiskhet fremfor utseende.

Ellers var bilen kjempe fin den altså, så ikke ta kritikken for tungt, men akkurat å sote front lykter, det synes jeg lite om.

hehe neida... har hørt det før skal jeg love deg.. skal lakke de svarte innvendig.. men fett ble det:D

Posted

rå bil du har blir tøffere når du får sota rutene, ska du sota helt frem da?

ang vinga er den festet i hver side eller er det en plate under som du limer til bilen

ang jeg spør er at jeg har en mondeo titanium x stv og har org spoiler på da som er limt på taket med ei plate under og så lurte jeg fø at jeg har bestilt slik vinge fø ei veke siden, (venter i spenning) så lurte jeg på om eg kunne sette vinga oppå den gamla?

vet du hvordan vinga er festet?? og hvor lang tid ventet du på vinga

Guest spillmann
Posted
rå bil du har blir tøffere når du får sota rutene, ska du sota helt frem da?

ang vinga er den festet i hver side eller er det en plate under som du limer til bilen

ang jeg spør er at jeg har en mondeo titanium x stv og har org spoiler på da som er limt på taket med ei plate under og så lurte jeg fø at jeg har bestilt slik vinge fø ei veke siden, (venter i spenning) så lurte jeg på om eg kunne sette vinga oppå den gamla?

vet du hvordan vinga er festet?? og hvor lang tid ventet du på vinga

takk takk :D ja soter helt frem.. må nesten det synes jeg... så senke den til uka:D:D

jeg måtte borre hull til den.. sitter i bolter på endene med mutter under.. litt dritt men men... jeg måtte vente 1 dag hehe.. de hadde den inne på realcar så jeg bare henta den selv... tipper du kan sette den på den org ja... må kunne gå fint det...

Posted
takk takk :D ja soter helt frem.. må nesten det synes jeg... så senke den til uka:D:D

jeg måtte borre hull til den.. sitter i bolter på endene med mutter under.. litt dritt men men... jeg måtte vente 1 dag hehe.. de hadde den inne på realcar så jeg bare henta den selv... tipper du kan sette den på den org ja... må kunne gå fint det...

ja det er tøffest å sote helt frem og 20cm i frontruta. har det på min ble ganske fint.

bra at det er feste måte på hver sin side av vinga da blir det enklere for meg

Guest prizma
Posted

Bortsett fra din idiotiske idé med å lakke frontlyktene, var bilen veldig fin.

Vil gjerne se fler biler av bilen din, med bilder av vingen også!

Går forbruket opp eller ned på en diesel børse med 115 hk med luftfilteret?

PS, jeg har samme bilen ;)