Samatron Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 (edited) hvis noen har telefonummer, adresse og arbeidsplass jeg kan nå JvhCossie på setter jeg pris på det.skulle hatt dette, siden det nå har godt over 2 månder siden jeg betalte for delene mine og har ikke sett noe til dem. hadde kontakt med han en stund på PM og telefon. har derfor bevis på lovnader om å sende delene. men pluteslig funka ikke nummeret hans lengere og har ikke hørt noe fra han.veit han bor i hurdalsområdet, men ikke mere. greit å ha adresse da du skal besøke noen:) hvis noen fler som har negative erfaringer ved kjøp/slag av jvh cossie kan jeg ta dette på samme turen. Edited July 16, 2007 by Samatron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Du fikk ikke navn når du skulle overføre penger, eller prøvd å søke opp navn på tlfnummer du allerede har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Er det lov å spørre hva du har "kjøpt" av Jvh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts