Guest Trond Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Er stabilisator staget på RS turbo s2 å xr3i likt?å e det fra ein s1 "bedre"? mvh Trond
OleK Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 tror det skal være likt, men det er bedre enn på s1.... liero kan vel svare på dette, han har nettopp drevet med det Cosworth!
Guest Trond Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 så eg bør kjøpa et stabilisator stag fra ein s2 heller? det e vel ikkje justering på s2 en vel?
fastford79 Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 xr3i og s2 har likt.. s1 har samme som rs1600i.. det er justerbart.. 1985 Escort Rs Turbo S1 (ombygd Xr3i)
Guest Trond Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 takk for svarå!det eg har e fra xr3i, men eg har fått tak i et te ein rst s1, e det vits i å skifta?
Liero Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Det stab.staget foran som står på min nå(1.4), er 22mm! RST har 24mm. Bak har min 14mm og RST 16mm, mener jeg å huske.
fastford79 Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 rst s1 stabstag foran 1985 Escort Rs Turbo S1 (ombygd Xr3i)
Guest Trond Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 rst s1 stabstag foraner du sikker på at det er orginalt stabstag te s1? det eg kjøpte va likt detta.
alibaba Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 Et slik kombinert tie bar/anti roll bar er mer optimal enn løsningen på S2. Hva går slike for og er det bolt on? Edit: Mulig å få tak i i det hele tatt kan jeg vel begynne å spørre om? x - RS Turbo S2
alibaba Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 Det siste bildet ser ut som det originale i følge tegning i Haynes. x - RS Turbo S2
OleK Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 rst s1 stabstag foraner du sikker på at det er orginalt stabstag te s1? det eg kjøpte va likt detta. der ser du det jeg sa på cos.no-forumet ang girkasse-festene.... her er innfestninga på kassa rett-opp-og-ned mens på s2 står den på skrå... du kan sikkert lage deg noen fester men...du får titte litt Cosworth!
Guest Trond Posted October 6, 2004 Posted October 6, 2004 Et slik kombinert tie bar/anti roll bar er mer optimal enn løsningen på S2. Hva går slike for og er det bolt on? Edit: Mulig å få tak i i det hele tatt kan jeg vel begynne å spørre om? eg betalte 500 for det, men det va ei sprikka i ein sveis så må sveisast på nytt å nesten alle foringane må skiftast, det passe rett øve, men trenge motorfester fre ein s1, nåken så vett om vanlige mk3 motorfester passer?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now