Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei

har eit problem med bilen min... har klart og mista alarm kontrollen, så nå får eg jo ikkje starta bilen pga startsperre... noen som har vert borti dette før? ka må eg gjøre for og få tak i ein kontroll som funker?

Guest mazdafun
Posted

kjøpe ny kontroll og kode den på nytt. en seriøs forhandler koder den på 1minutt. (du kan gjøre det selv også om du har bruksanvisninga på alarmen)

PS dette er en 800-serie alarm jeg beskriver. om du har en eldre (Patriot) alarm,vet jeg ikke..

Posted
kjøpe ny kontroll og kode den på nytt. en seriøs forhandler koder den på 1minutt. (du kan gjøre det selv også om du har bruksanvisninga på alarmen)

PS dette er en 800-serie alarm jeg beskriver. om du har en eldre (Patriot) alarm,vet jeg ikke..

ok... e ikkje heilt sikker ka alarm eg har, men må eg ha den gamle koden for og kode på nytt eller?

Guest Dre Racing@
Posted

du kan jumpe start sperra.

eller du kan slå av alarmen med koden på kode kortet. 5 siffer på 800 alarm boktaver A og B på eldre 700 alarm.

jeg kan finne koden for deg om u har serienr på alarmen

Posted
du kan jumpe start sperra.

eller du kan slå av alarmen med koden på kode kortet. 5 siffer på 800 alarm boktaver A og B på eldre 700 alarm.

jeg kan finne koden for deg om u har serienr på alarmen

okey... då må eg sjekke serienr på bilen... takk for alle svar :) kjempe greier!

Posted
Hvis ikke, er det en knotete måte å stjele bil på. :rolleyes:

He he, klart det er min bil.... eg e jo ikkje heilt idiot, men det som er problemet her er att eg har hatt innbrudd i bilen min, alt er stjelt så godt som, så nå må eg sette den sammen igjen og merka nå att alarm kontrollen er borte... kjedelig....

skilt nr er KT 46820 visst folk ikkje trur meg...

Guest Dre Racing@
Posted

jeg tror nok en tyv lett hadde fikset en defa alarm.

den duger best til å fjernstarte bilen men, kjøre vinduer å luke å sånn