kimsa Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Har hørt det er flere som sier det er plass til JBL sine monster 6x9 i mondeo sine dører. Noen som har bilder av dette? Har et par liggende. Kunne vært artig å fått de inn Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Tommen Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Kan jo hende det går... Dem er jo STORE da men! Eg har sånne som passer rett inn i dørene bak, + 6*9 i hattehylla isteden eg Har også frontsett og 2*12 baki Country all night long The Golden era.. 1986-1987-1988
kimsa Posted July 11, 2007 Author Posted July 11, 2007 Har egentlig 6,5" i alle dører nå, også hadde jeg de JBL høytalerene i hattehylla før, pluss en 10" men jeg har tatt ut den uorgnilae hylla og satt tilbake den som skal være der. Ser bedre ut, har ikke lyst til at noe skal synes, også tenkte jeg at om jeg fikk inn de JBL høytalerene i dørene kom jeg til å få mere mellom bass fra dørene, som ville gi litt bedre lydbilde! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
HansenRS Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Mine panasonic 6x9 passet ikke i dørene framme, men dem er ganske store, veit ikke hvordan dem er i forhold til jbl sine, spiller dog mye bedre enn di fleste 6x9 jeg har hørt på...
kimsa Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Har vel aldri sett noen større 6x9 en den JBL modellen jeg sikter til så da er det nok ikke håp Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest Woodpile Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Har desverre ikke noen bilder, men hadde decaderene i framdøra på mondisen. De er litt store så det blir litt knot. Lagde meg noen ringer i mdf som jeg tillpasset jbl elementet. Fikk det til å passe noenlunde, men gitteret som er i døra buler litt ut da Men alt går, bare man vil plages litt. Men det spilte som fy. Har en Alpine spiller på 4x60 w. Morro ble det først, når jeg koblet de opp på en egen forsterker.
kimsa Posted July 15, 2007 Author Posted July 15, 2007 Skulle vært mulig å fjernet det metall gitteret som er overdrevet stort på de JBL høytalerene Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts