ACR Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 noen som vet når klokka dette treffet begynner?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yrre Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 jupp, står på siden deres i hvertfall Du har ingen link til hvor dette står? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 http://www.raanern.no/story.lasso?id=4016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 Møt opp med den bilen dere har - nå er det på tide dere tester banekjøring..! Men - les nøye reglene - husk at det er visse ting du må pesse på. Dette blir morro..! husk å les reglene nøye folkens! Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yrre Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 noen som vet når klokka dette treffet begynner?? Henger meg på denne, vet noen når treffet starter? å er det noen som vet om man må betale 400kr på giro før eller om det også går ann å betale i porten på rudskogen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACR Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Henger meg på denne, vet noen når treffet starter? å er det noen som vet om man må betale 400kr på giro før eller om det også går ann å betale i porten på rudskogen? hei ja. treffet starter klokka 0800 og varer til 1800. trur du kan betale i porten, men da blir det dyrere men jeg at jeg leste et sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts