Cosworth Racing1 Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Champion q59 pluggene koster 300 kr for et sett hos Jens.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Champion pluggene får du hos lakkspesialisten i Bergen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 grcossie: Jepp du får Champion plugger der men ikke q 57 eller 59. Har ringt ut der for en stund siden og hun hadde ikke hørt om de engang hun jeg snakket med.. Kan sikkert skaffet men da ble det dyrt. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Jeg er med på det, mulig jeg forklarte meg klønete.... Så 57 og 59 pluggen har stødemping? QC59C og QC59YC er iallefall oppgitt til å ha noe som heter CDI resistor. grcossie: Jepp du får Champion plugger der men ikke q 57 eller 59. Har ringt ut der for en stund siden og hun hadde ikke hørt om de engang hun jeg snakket med.. Kan sikkert skaffet men da ble det dyrt. Man må jo være engasjert nå rett før gatebil, så hun har hørt om dem nå iallefall. Importøren SAFE har 4 stk. QC59YC på lager og prisen er kr. 231,25 pr stk. Hun på Lakkspesialisten sa at hun har 10 stk NGK BCR8ES på lager og prisen er kr. 65,- pr stk. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 er du lur går du til en som reparerer gress klippere (briggs & stratton = SAFE motor ) og ber han om ett bra tilbud på plugger . Når vi sist kjøpte hadde vi 75% på utsalgs pris ..http://www.safemotor.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Ford: Funnet ut noe mer om de pluggene jeg solgte storebror? bilen gikk stygg-godt på de plugga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 BCR8ES koster i overkant av 50kr på Torshov og Mekonomen, sist jeg kjøpte. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 eg kjøre noen denso platinum plugger på min..kan sjekke imorgen..dem er eg kanon fornøyd me.har kjørt maaange km på.uten ett feilslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 eg kjøre noen denso platinum plugger på min..kan sjekke imorgen..dem er eg kanon fornøyd me.har kjørt maaange km på.uten ett feilslag. Denso IK22, samme som Porche Cayenne Turbo? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 er det noen som har prøvd motocraft 071c?er billige og i england blir de brukt på alt fra std motor til 600 hk "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 hva levetid regner dere på en rimelig ngk plugg kontra et av de dyrere alternativene? Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Denso IK22, samme som Porche Cayenne Turbo? Denso IK er Iridium. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 motorcraft agps 091c funker som bare det, 4 stk for 130kr på ford. COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Denso IK er Iridium. Disse som ble solgt til brødrene "ford" her for noen år siden. de gikk maaaange km med hardt bruk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted July 6, 2007 Author Share Posted July 6, 2007 hva bør avstanden på plugghodet være? kjøpte ngk bcr 8es,og åpningen var vell egentlig ganske stor..bør eg klikke ,eller e det greit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Jeg kjører med 0,6-0,7 åpning på bcr8es, funker veldig bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Jeg kjører med 0,6-0,7 åpning på bcr8es, funker veldig bra.Org bcr8es er det ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 0,8 omtrent tenker jeg. Måtte ikke justere mye ihvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest crzywiz Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Hva skal man velge? 0,6 eller 0,7? Hva er fordelen med hver av de? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) bank til det ikke buldrer mer... bruker å gjøre det over 1.5bar... edit: selv kjører jeg NGK bcp7es. banket til 0.6.... NGK er det eneste som alltid funker synes jeg da, og er det eneste jeg bruker (moped, cross, bil) Edited January 10, 2008 by Dre Racing@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) ring sarpsborg motor og si du skal ha champion plugger til cosworth. jeg bruker qc57, og har ALDRI hatt noe problem med de. ~400hk. dessuten koster en pakke fra SM 200,-kjører med 0,6 åpning. Edited January 10, 2008 by armani 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
s10an Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 @armani: stemmer, jeg kjøper også på sarpsborg motor (de ligger jo rett oppi her, hehe) pleier å kjøpe etpar pakker i slengen for dem ryker støtt og stadig, men er vel ikke pluggens skyld har også kjørt med den der 57 pluggen, merka ikkeno forskjell. Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 joppa, hehe jeg kjøpte også en liten haug så jeg har 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 bare å kjøpe billige ngk bcr8es så holder de i flere sesonger bytter kun ngk for "syns" skyld, hehe! Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest crzywiz Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Jeg var å kjøpte ett sett BCR8ES idag, Men den putrer litt på tomgang. Merker ingenting under kjøring, og fjusker ikke under fullt pådrag. Kan det henge sammen med at jeg ikke justerte åpningen ned til 0.6 først? Eller er det noen andre ting som forårsaker dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts