Jiesta Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 (edited) Selger med tungthjerte en sprek 1,6 cvh. Grunnen til salget er nytt prosjekt (1,8 zetec). Denne selges komplett med girkasse 5trinns. Clutch er racing m/letta svinghjul. Blokk,roder,stempler er orginale. Toppen er org xr2 m/kent 22 kvasskam og justerbartkamdrev (blå). Registerrem er ny fra burton (high performance). Toppdeksel er noe spessielt. Det er et ny overhalet rs1600i deksel. Følger også med grenrør fra ashley (lite brukt). Følger med komplett innsug m/2 stk solex 40mm og nye filter fra pipercross. Pris 7000+frakt Det følger også med en planet topp xr2. Denne har 3stk bøyde ex ventiler. Eller ok.Motor starter og går. Er bare å montere rett inn!! Edited July 5, 2007 by Jiesta " Ride the big one! "
Guest FiestaFureid Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 (edited) Er veldig interessert! Men jeg har akkurat dimmetert fra militæret, så det er litt dårlig med cash før jeg får lønn i septemper Send meg en pm hvis du fortsatt skal selge... Edited July 10, 2007 by FiestaFureid
Jiesta Posted July 10, 2007 Author Posted July 10, 2007 Er veldig interessert! Men jeg har akkurat dimmetert fra militæret, så det er litt dårlig med cash før jeg får lønn i septemper Send meg en pm hvis du fortsatt skal selge... ja, kan jeg godt gjøre. Skal selv inn i mil. rundt 9.aug. Så dette er ikke noe hast. Planen er at jeg kan starte med ny motoren etter militæret. " Ride the big one! "
Recommended Posts