zanor Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Monterte "ny" bakstilling på sierra'n i helga, men det er vel ikke meninga at det skal være en liten glippe mellom gummi foringa i bærebrua og chassi? Har dratt til det muttertrekker'n greide... Tips'n'Tricks anyone?
tmars Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 De to store som sitter i traversen du mener? Den tverrgående bøyla bak der? Det skal nok være glippe der ja, og de to største skruene på hver side skal trekkes til 100 nm om jeg ikke husker helt feil..
Guest Erik Braseth Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Dette lurte jeg også på da jeg var av med bakstillinga..
zanor Posted July 2, 2007 Author Posted July 2, 2007 Så det er riktig ja, så flott! ;D100nm sier du? og trekker'n min skal greie 20kg.. fa*n hehe jaja Thanks!
tmars Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Ja tror du ikke jeg også satt å grubla no så inni h**** på detta da jeg bytta foringene i vinter? hehe Men den får jo ikke gått lenger oppi der på noen måte så det.. bilen gled nå rett igjennom etterkontrollen på eu-kontrollen så regner med at det ble riktig:)
Recommended Posts