Ruudsengen Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Satt å så simpson p tv3+ nå. Så var det reklame: sjekk ut sierran http://www.thansen.dk/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bewnie Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Det må være en av di aller styggeste sierraene jeg noen gang har sett. Alt var jo malplassert. Ikke en gang cossiegrill hadde de brukt:P <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc--> Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 haha Sjekk den antennen da, med den bør de få inn det meste altså! -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted June 29, 2007 Author Share Posted June 29, 2007 Nå vil jeg bare si at jeg ikke synse den er tøff da. Bare j..la vill.Burde få inn både P4 og .anal24 med den antenna ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Burde få inn både P4 og .anal24 med den antenna ja. Kansje til og med TV2 i lydformat! -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Haehaehaeh, skulle likt å se den Sierran In Real Life her! Hadde vakt litt oppsikt på E18 inn til Oslo I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Hahahaha, har sett flere av de reklamene til TKHansen. Synes de er dritrå, da de jo faktisk er ganske forseggjort. Noen som har sett den med en like styla Golf som sprenger karrosseriet av med stereoenlegget, hehehehe. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted June 29, 2007 Author Share Posted June 29, 2007 Har sett den med golfen å ja. Nesten lit tøff den da. Bare litt feil farge++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 hehe, synd det ikke var flere bilder av den vekker litt oppmerksomhet den, men va heller ikke noe pen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts