Guest Sierraxr4x4 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 ja lurer på om noen vet om kor di selger billige senkesett til ford sierrademper å fjører Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford-rs Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 http://www.jamex.nl/shop/Subgroep_list_ver...mp;Model=SIERRA Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 krogslund har noe billige greier, er helt greit, bruker det selv jeg. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierraxr4x4 Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 ingen flere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 Hør med mekonomen, bilxtra osv. Disse pleier som oftes å ha billig TÜV senkesett. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted June 30, 2007 Share Posted June 30, 2007 Hør med mekonomen, bilxtra osv. Disse pleier som oftes å ha billig TÜV senkesett. -Arnemen han skulle vel ha komplett (dempere også) ,dem har vel kanskje det der? hva vet jeg..prøvd eikermotorshop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Prøv felgimport. Muligheter for å få litt rabatt og der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 men han skulle vel ha komplett (dempere også) ,dem har vel kanskje det der? hva vet jeg..prøvd eikermotorshop?Dette har de også, ja. Ikke som et sett, men dempere og fjærer har de som passer sammen, ja. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts