Jump to content

Legge strømkabel til sub, hvor?

Recommended Posts

Guest janhenrik
Posted

Heia, skal legge en strømkabel fra batteriet til forsterkeren i bagasjerommet på Scorpioen min. Men så lurer jeg på, hvor på torpedoveggen kan jeg dra den gjennom? Gjerne så nærme batteriet som mulig....

Posted
Heia, skal legge en strømkabel fra batteriet til forsterkeren i bagasjerommet på Scorpioen min. Men så lurer jeg på, hvor på torpedoveggen kan jeg dra den gjennom? Gjerne så nærme batteriet som mulig....

Nesten rett under batteriet skal det være stor inngang for kabler.

Posted

ja der skal det gå bra.

husk og legge phono kabel på motsatt side av bilen.så du slipper unødvendig støy

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Guest Erik Braseth
Posted

Det er rimelig trangt, spesielt om du har den vakumklokka som automatbilene har. Pluss at det er mye kabler under listene langs gulvet. Hvis du tar ut sikringsboksen i hanskerommet så skal du klare å fiske tak i kabelen dersom du drar den gjennom ved batteriet

Guest janhenrik
Posted

Okei, har ikke automat jeg. ;)

Takk for tips. ;)

• 4 weeks later...
Posted

Jeg la min kabel inn rett under rattet nesten.. var ingen problem å komme til.. er en gummi propp der du kan ta opp til 3 hull.... jeg fant ut at det var best.. da legger du de andre kablene på høyre siden :closedeyes:

Ford Mondeo 2001 giha med ms design styling

Guest Sierraxr4x4
Posted

på min sierra mk2 combi var det eit fint høl p å høgresida av bilen rett ved sida av batteriet det var fint å trekka pluss kabelen i gjennomm