Cosworth_ftw Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 de koster å bygge grom cosworth,ombygget eller orginal.man betaler for hva man får. då e du ****** naiv!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Ja, Garnes har vel aldri bygd cosworth, så han veit sikkert ikke hva han prater om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 då e du ****** naiv!! så du coosiconditions du har vel bygd bil du og fått alt så billig du da kanskje? rams gjerne opp ka du bygde jeg kan skrive under på at det koster og bygge bil så enkelt, så jeg er vel naiv jeg da Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 hehe vi er vel alle naive da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Dette ble jeg irritert av å lese Den bilen der lå ute på Cosworth-Import sidene om jeg ikke husker helt feil.. for en MYE rimeligere penge enn det der.Da fikk jeg beskjed om att det var chassi nr. bytte så jeg gidde f i hele bilen fordi jeg var skeptisk til det. 86 eksoshus på en T34 turbo er vel ganske brutalt? Er det noe som heter Turbonetics T34? Hmm.. Har ikke hørt om, er det E46 han mener så er iallfall 86 hus overkill.. Greit nok att å bygge bil koster penger.. Det VET jeg... Men 150 tusen for denne bilen er ikke noe jeg synes den er verdt. Det sto nesten akkuratt det samme om den for 4 år siden. Å da er vel kanskje ikke delene nye? Viss dere ser over autodb så er det jo en hel haug med 350hk cosworther aventert! Jeg la ut min til 180, fikk en HAUG med hendvendelser, men jeg fjerna annonsa pga att jeg vil heller fullføre den helt og beholde den. Så lurer dere på å kjøpe en Cosworth så er det bare å begynne å regne på deler på den å se hvor langt dere kommer. Det er iallfall mitt beste råd. Men denne bilen så strøken ut den gangen, så 120-130 er den verdt om den er i samme stand som da og alt er i bra stand ennå.. Også kan dere helt sikkert gi f i å krangle. Det kommer det ingenting ut av, vi er alle intresert i Ford å da kan vi vel like så greit prøve å være venner.Voksne mennesker bør oppføre seg litt voksnere enn barnehage unger. Ha en fin dag!Hovden Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 enig med hovden her alså og dem som sier at ombygd er bedre enn orginalt....fyttikatta.tøv!!forstår poenge...alså..ny lakka bil...nye deler..gjerne isje rust og sånn...og ja seff kan dem være bedre teknisk og strøkne..men det er fremdeles en ombygd bil..som ikke har forlatt fabrikken som en COSWORTH:skal man ha en strøken cosworth..så kjøp en orginal og restaurer den heller.mye kjekkere etterpå.men alt kommer jo ann på hva man skal bruke bilen til seff.er jo noen som vil ha herje bil..og bare dritt kjøring..da er det kanskje like greit med en ombygd bil. men nok off topic. synes sjøl prisen på den aktuelle bilen her er for dyr.spes etter det som hovden racing her sa .så er det iafall tydelig at den er ja..ikke akurat verd prisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 (edited) ta utgangs punkt i en orginal u tolla bil som du gir ca 40 000 for, så skal du skilte den da er det 43750 til og da er du oppe i 83750 + reg 3000 da snakker vi 86750,- han skal ha 150 000 da kan du ta 150 000 og trekke fra det det koster og få inn en orginal bil da sitter du i gjenn med 63250,- så skal du bygge motor som la oss si koster 30 000 da sitter du i gjenn med 33250,- ja du skal ha deler her turbo dyser osv, ja da går 33 250 fort. så om denne bilen er verdt penga ?? JA i mine øyne om bilen har en annen front fanger eller noe sånt? ja hva så 3000 så har du en ny fanger ops da er du nede i 30 000 så turbo, dyser, chip, kammer, dyser, bremser, eksos, dempere, kjøler, tanker, clutch, ja noen kan titte på butikene i england og se hva de kommer ut med, for ja det koster faktisk penger og bygge bil, så denne bilen er nok verdt sine penger dette er bare et exempel så folk skjønner at det koster og bygge en bil Edited July 1, 2007 by cross-box aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 då e du ****** naiv!! ifølge en annen tråd her, så hadde ikke du engang anelse om hvor startmotoren var engang.. Så tror ikke du skal si så mye om denne bilen.. bilen er nok verdt pengene, koster penger å bygge en slik bil, selv om fronten ikke var den peneste!!.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 (edited) de koster å bygge grom cosworth,ombygget eller orginal.man betaler for hva man får. det eg prøver å si e at man betaler ikke alltid for hva man får for ******* !!!! det skriver han at man får....kom **** ikke her å fortell meg at ingen har gått på en smell ved bilkjøp!! kor mange her har ikke lagt biler ut for salg for en del tusen mer enn det de mener den selv er verdt....folk pruter og...Les f.eks hva hovden skriver og grin... Edited July 1, 2007 by bige ord bruk !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted July 1, 2007 Share Posted July 1, 2007 Nok OT!Det finnes nok av tråder på forumet hvor det diskuteres orginal kontra uorginal Cosworth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now