Espen Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Her i forje uke byttet jeg clutch og girkasse på sierra'n. Og etter det har den begynnt å gå dårlig på tomgang, stopper til tide, når den er varm! Går ellers bra! Har sjekket alle slanger og ting i motor rom, men kan ikke se noen slanger eller noe som er dratt av! Noen som kanskje har noen ide om hva det kan være? Takk! Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Her i forje uke byttet jeg clutch og girkasse på sierra'n. Og etter det har den begynnt å gå dårlig på tomgang, stopper til tide, når den er varm! Går ellers bra! Har sjekket alle slanger og ting i motor rom, men kan ikke se noen slanger eller noe som er dratt av! Noen som kanskje har noen ide om hva det kan være? Takk! Clutchen og girkassa kan du nok utelukke Du har nok kommet borti en ledning eller slange ja, fått satt på jordinga som sitter i en av skruene til girkassa ordentlig igjen da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 Clutchen og girkassa kan du nok utelukke Du har nok kommet borti en ledning eller slange ja, fått satt på jordinga som sitter i en av skruene til girkassa ordentlig igjen da? Hehe, joa regner jo egentlig med fra første stundt at det ikke har noe med gir og clutch å gjøre! Har jo også gått over alle slanger å sånn.Hva skal jordinga ha med at den ikke går ordentlig på tomgang å gjøre!? Dessuten er det jordinga til batteriet så hvis den ikke hadde vært på hadde jeg ikke fått start/strøm! Noen andre ide'er??.... Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning--- Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Har du fjerna ledningen mellom minusepolen og girkassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted June 19, 2007 Author Share Posted June 19, 2007 Har du fjerna ledningen mellom minusepolen og girkassen? Nei!? Hvorfor skulle jeg det? Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning--- Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Bare lurte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts