Guest btl Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 (edited) Hei Grunnen til at denne gis bort er at den er engelsk og tar plass. Det er en Ford Scorpio GHIA 1988 modell. Les engelsk, dvs høyrestyrt! Den er opprinnelig en 2.9 med 4x4. Bilen er uten drivverk, men jeg har bakakselen og girkassa liggende. 2000kr ekstra for bakakselen og 2000kr for girkassa. Det er ikke motor eller drivverk i bilen. kupe 5dører og fargen er burgunderrød. Den hadde gått ca 190 000k før jeg gikk løs på den. Det var manuell girkasse. Det er enklere for meg å bekrefte hva som er i bilen, isteden for å skrive hva som mangler. Bilen har interiøret og det er ganske bra, bortsett fra taktrekket. Det er demontert og ligger i bilen. Fine dørtrekk, står fortsatt på dørene. Av utstyr har den elektriske vindusheisere, sentrallås, elektriske speil, Dette sitter fortsatt i bilen. Baklampene står fortsatt på bilen. Lyktene forran har jeg liggende, men kan ikke brukes i Norge fordi de er ment å gå på andre siden av veien, derfor er det asymetriske lyset omvendt. Ellers er alle vinduer hele. Tror panser og bakluke er i bra stand. Fargen på bilen er burgunderrød. Det sitter en sierra forstilling og bakstilling med trommelbremser på bilen. Ingen mulighet for å taue, da jeg har satt på en venstrestyrt tannstang, dvs ingen mekanisk forbindelse mellom tannstang og ratt. Når jeg tenker meg om er det ikke noe ratt på bilen heller. Det er 13" hjul på stålfelg. Dørene på bilen er ikke kjempefine. litt rust ved vinduene. Taket er ripette, fordi jeg har lagret noen felger på taket og festet det med jekkestropp. Bilen er også litt sotette utvendig, fordi det har vært litt røykutvikling inni garasjen min. Akuratt nå kommer jeg ikke på mer å si. Prisantydning. Gratis Bilen har mange mangler, som f.eks mangler deler. Hvis du skal ha skilter på bilen, kan du bare glemme det. Det er betalt moms på bilen og det er det man trenger å betale for å kunne bruke den lovlig som delebil i Norge. Hvis man skulle hatt skilter, ville det kostet en formue, kanskje ett sted mellom 40-60 000kr. Bilen befinner seg på Biri. Det er midt mellom Lillehammer og Gjøvik. Oppland kommune. Svar helst på denne tråden eller send mail, for da kan jeg ta meg god tid til å svare. Det er også mulig å nå meg på Telefon 92813980 mellom 10-20. Ikke send SMS, for jeg har 10 tommeltotter og liker ikke å skrive sms-meldinger. Edited June 18, 2007 by btl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpio90 Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Hvilket interiør er det i denne? er det bra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest btl Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Det er stoffinteriør. og nå oppdaterer jeg med bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpio90 Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Det er stoffinteriør. og nå oppdaterer jeg med bilder. Skulle hatt sort skinn baksete.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts