Guest st_anger Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 heisann. ønsker å kjøpe orginalt intreør til sierra sedan. så billig som mulig. gjør ikke noe om det er fillete eller stygt. trengs så fort som mulig. mvh espen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 har et jeg. komplett. send pm så finner vi en grei deal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Jeg har også, sofa og stoler. Helt strøkent. Befinner seg i Bergen. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 blir litt langt å resie til bergen for det synes jeg desverre. trenger ikke vere pent eller noe bare jeg får det fort å billig:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Har et interiør jeg som trenger en vask, men det kan jeg ordne vis du er interisert.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars Wenås Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 fått kjøpt`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 trenger ikke lenger. takk for tilbud. Espen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts