CAman Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 (edited) Har fått mine Angeleyes, med sort innmat. Disse har blitt montert og det var en enkel og grei jobb.De passet utmerket, også fargemessig mot min Sublime Focus. Har fått lyten på mer "stasj", så vi får se hva sommeren blinger. Bilder av bilen med lysene kommer så fort den er ren,pen og anstendig. caman Edited June 16, 2007 by CAman camanBestilt: 2016 Focus Titanium X STV - 182HK, Magnetic Grey, med altBestilt: 2016 Focus Titanium X 5door - 182HK, Magnetic Grey, med altNå: 2012 Focus Titanium X STV, MS-Design Edition, Mars Red, stylet, senket, 18" med merNå: 2011 Focus Titanium X 5door, Sky Blue, Nav, takluke 18" mm Før: 2010 Focus Titanium STV, Blå, stylet, senket 18" mm2005 Focus STV, LimeGreen, senket, AngelEyes, 17" mm2000 Focus STV, Hvit, senket, tunet, 17" mmwww.aurdal.ws/Gallery
RS|Stian Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Håper det kommer noen bilder snart, gleder meg til å se hvordan det blei. Har du bi-xenon? I såfall, var det noe problem når du skulle bytte hovedlykter? FordClubNorway.no
CAman Posted June 18, 2007 Author Posted June 18, 2007 (edited) Håper det kommer noen bilder snart, gleder meg til å se hvordan det blei. Har du bi-xenon? I såfall, var det noe problem når du skulle bytte hovedlykter? Bilder kommer i morgen, hvis været gjør at jeg får tatt noen. Har ikke bi-xenon, men så vidt jeg har forstått skal de være like enkle å montere.Ser ut i fra sidene der jeg kjøpte disse, st di ikke passer biler med original HID Xenon. Trengte fire par kabelsko, for å koble opp "lysringene", parklys og dioder, så var det klakk, klakk inn i originale spor og koblinger. Enkelt og greitt. Edited June 18, 2007 by CAman camanBestilt: 2016 Focus Titanium X STV - 182HK, Magnetic Grey, med altBestilt: 2016 Focus Titanium X 5door - 182HK, Magnetic Grey, med altNå: 2012 Focus Titanium X STV, MS-Design Edition, Mars Red, stylet, senket, 18" med merNå: 2011 Focus Titanium X 5door, Sky Blue, Nav, takluke 18" mm Før: 2010 Focus Titanium STV, Blå, stylet, senket 18" mm2005 Focus STV, LimeGreen, senket, AngelEyes, 17" mm2000 Focus STV, Hvit, senket, tunet, 17" mmwww.aurdal.ws/Gallery
CAman Posted June 18, 2007 Author Posted June 18, 2007 Hei igjen.Nedenfor er noen hurtige bilder av en ikke helt ren og representativ bil, men de gir et inntrykk. camanBestilt: 2016 Focus Titanium X STV - 182HK, Magnetic Grey, med altBestilt: 2016 Focus Titanium X 5door - 182HK, Magnetic Grey, med altNå: 2012 Focus Titanium X STV, MS-Design Edition, Mars Red, stylet, senket, 18" med merNå: 2011 Focus Titanium X 5door, Sky Blue, Nav, takluke 18" mm Før: 2010 Focus Titanium STV, Blå, stylet, senket 18" mm2005 Focus STV, LimeGreen, senket, AngelEyes, 17" mm2000 Focus STV, Hvit, senket, tunet, 17" mmwww.aurdal.ws/Gallery
RS|Stian Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Se der ja, blei jo en helt annet front med en gang. Litt usikker på om jeg liker de angeleyes-lyktene egentlig, tror jeg heller mer mot de mørke fra Sport-utgaven. Men de koster nok også så jeg, drøye 4400 kr. fra European-Parts Hvordan er de å handle fra forresten, rask levering og slikt? Mye gromt jeg fikk lyst på der, så blir nok handel etterhvert. Noen flere planer på lur for Focusen din forresten? FordClubNorway.no
CAman Posted June 19, 2007 Author Posted June 19, 2007 Se der ja, blei jo en helt annet front med en gang. Litt usikker på om jeg liker de angeleyes-lyktene egentlig, tror jeg heller mer mot de mørke fra Sport-utgaven. Men de koster nok også så jeg, drøye 4400 kr. fra European-Parts Hvordan er de å handle fra forresten, rask levering og slikt? Mye gromt jeg fikk lyst på der, så blir nok handel etterhvert. Noen flere planer på lur for Focusen din forresten? European-Parts:Handlet der 22, varene ble sendt 30. Ankom Postens Godsenter i Oslo 31. Kom til meg den 10.Helt kurant å handle der.Registrerte en PayPal konto og overførte penger til Europen-Parts via Master/Visa.Frakten oppgis til å bli sendt med DHL Premium (flypost), men de ble sendt med GLS.Begge deler håndteres av Posten Norge vedrørende fortolling og utkjøring.Når varene er fortollet fra postens side, sendes disse til deg via Pakketrans Bedriftpakke, som igjen vil si utkjøres av Posten. Bilen:Vurderte lenge å gå for Sport lyktene, men har enda til gode å se noen MK2 Focuser med Angeleyes i Norge.Sannsynlig er min den eneste Sublime STV med disse lyktene, og jeg syntes de passet bra sammen med felgene fra TSW og fargene ellers på bilen.Foreløpig har jeg fått byttet farge på speilhusene, men er litt usikker på om jeg vil gjøre det samme med dørhåndtakene.Mulig jeg setter på noen dørhåndtak fra Mazda. Disse passer rett på. Ellers er jeg åpen for alle forslag til modifiseringer, da dette er den første forden jeg gjør noe særlig med siden midten av nittitallet.(har vært via mange Honda Accorder...) caman camanBestilt: 2016 Focus Titanium X STV - 182HK, Magnetic Grey, med altBestilt: 2016 Focus Titanium X 5door - 182HK, Magnetic Grey, med altNå: 2012 Focus Titanium X STV, MS-Design Edition, Mars Red, stylet, senket, 18" med merNå: 2011 Focus Titanium X 5door, Sky Blue, Nav, takluke 18" mm Før: 2010 Focus Titanium STV, Blå, stylet, senket 18" mm2005 Focus STV, LimeGreen, senket, AngelEyes, 17" mm2000 Focus STV, Hvit, senket, tunet, 17" mmwww.aurdal.ws/Gallery
hankypanky Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 vet kansje om noen andre ganske rå, helt klare angeleyes til salgs. brukt i en uke ell.no trur han skal ha rundt 3lapper. ikke 100% sikker. men regner med at det er sånne som på bilde 04`Bmw 520 e60 M 90`sierra org. cosworth 4x4 86 21 fot speedbåt
CAman Posted July 7, 2007 Author Posted July 7, 2007 vet kansje om noen andre ganske rå, helt klare angeleyes til salgs. brukt i en uke ell.no trur han skal ha rundt 3lapper. ikke 100% sikker. men regner med at det er sånne som på bilde Lyktene på bilde er til MK1/ MK 1,5.Dvs modellene fra 98-04/05 Ellers syntes jeg 3000,- var en ganske stiv pris. caman camanBestilt: 2016 Focus Titanium X STV - 182HK, Magnetic Grey, med altBestilt: 2016 Focus Titanium X 5door - 182HK, Magnetic Grey, med altNå: 2012 Focus Titanium X STV, MS-Design Edition, Mars Red, stylet, senket, 18" med merNå: 2011 Focus Titanium X 5door, Sky Blue, Nav, takluke 18" mm Før: 2010 Focus Titanium STV, Blå, stylet, senket 18" mm2005 Focus STV, LimeGreen, senket, AngelEyes, 17" mm2000 Focus STV, Hvit, senket, tunet, 17" mmwww.aurdal.ws/Gallery
Guest matsijatsi Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Hei og hopp! er ny her jeg... har et lite problem jeg får ikke sett de bildene. Tenker og kjøpe Angel eyes lykter til bilen min også
Thomas.A Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Hei og hopp! er ny her jeg... har et lite problem jeg får ikke sett de bildene. Tenker og kjøpe Angel eyes lykter til bilen min også smile.gifDet er fordi vi har kuttet ut vedlegg i postene, og heller ønsker at brukerne skal bruke PhotoBucket o.l. Ref: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=35320 Velkommen til forumet forresten! I'm off..
Recommended Posts