Jump to content

Cosworth 4x4 delebil/vrakbil


Guest Cossie77

Recommended Posts

Guest Cossie77

Noen som er interessert i og kjøpe en cosworth delebil? Har en på hånden, som jeg evt kan skaffe ved interesse....

 

Bilen: Utollet. 1990, 4x4, sedan cossie, svart. Uten motor, bakbremser(inkl calipre) og ratt. Styling er også plukket av(frontfanger, sideskjørt, grill, panser og bakspoiler. Bakfanger var ødelagt).Altså en delebil. Ikke verd å sette sammen pga tolla, men fortsatt mye deler å ta av...f.eks:

 

- sort komplett skinninteriør(strøkent, bortsett fra at sømmen i førerstol på venstre side har løsnet litt. Bør vel skifte en stykke av skinnet der), inkl 4 dører med tilhørende dørtrekk.

- 4x4 gearkasse

- komplett drivverk(framaksling, mellomaksling og bakaksling). Påstått å være bra

- bremser foran(skiver, klosser og calipre)

- 4 x dempere og fjærer

- eksos(ikke originalt. 2 enderør)

- clutch

- komplett dashbord og sikkert en haug med ledningsnett

- 4 x originale 15' cosworth-felger. Ikke strøken

 

Sikkert mere brukbart på bilen også som jeg ikke kommer på nå. Ser helst at bilen går i sin helhet. Er ikke mekaniker selv så kommer ikke til å plukke i stykker... Mye fine deler til ombygging her....

 

Ta kontakt på roye_77@yahoo.no eller 92061693 eller her....

 

Kom med bud!!

 

Roy

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Sorry, selger ikke bare interiøret, men hele bilen i sin helhet.... Så får du evt plukke av det du trenger og selge resten....

 

Bor forresten i Trondheim, så bilen må hentes der med henger. Den er ikke kjørbar!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Det er kat på eksosen så vidt jeg husker. Er vel påbudt det på denne modellen... Skinnet er helt strøkent bortsett fra den lille mangelen på førerstolen. Bør som sagt skifte en skinnbit der....

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Kom med bud!! Vet ikke helt hva dette kan verdsettes til jeg. Ser at mange delebilder går for rundt 50.000, da med motor og styling. Bare skinninteriøret og drivverket er sikkert verdt 20-25000.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Virkelig ingen som trenger en haug med deler til vinterens ombyggings-prosjekt??? Mye bra å finne her!! Og slutt og komme med sånne latterlige bud som 3000 kr for komplett skinninteriør inkl dører!!?? En skam synes jeg å by noe slikt. Og for å si det nok en gang. Jeg selger IKKE kun interiøret!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Rattet er solgt. Og jeg selger KUN bilen i sin helhet, da jeg ikke har tid eller kunnskap til å plukke den ifra hverandre. Se tidligere post!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Mye usaklig prat her. Spar meg gjerne for det!

 

esFORD: For 17. gang; bilen skal ikke plukkes istykker pga manglende kunnskap rundt det.

 

WingDude: Har ikke noen vingebil jeg nei....

 

tomnsr: Mange som er interessert i alt annet enn motor. Mange som bygger om alt annet på bilen først og tar motor til slutt. Liten vits i motor hvis du ikke har drivverk og gear.... Selges jo mange separate motorer. Lettere å få tak i det...

 

Count: Bilen står ikke hjemme til meg, så husker ikke helt hvordan eksosen var lagt opp

 

Og nok en gang; går jo an å kjøpe bilen for en som har litt mere peiling enn meg på bil og så plukke den ifra hverandre og selge det man ikke har bruk for!

Link to comment
Share on other sites

Enig med coskurt, nesten, maks 15.000 vil jeg si, står jo flere skinnint. til salgs fra 4k-7k, bakaksel fra 4wd er jo nesten uten verdi. Det sto forresten en 92mod 4x4 cosworth, hel bil, tilsalgs i lichtenstein for noen dager siden, 28.000 norske kroner+ 5000,- i frakt :D

Link to comment
Share on other sites

det som trekker en cossi opp er jo stylingen og motoren så klart alt det andre også.. la oss si at bilen kostet 50000 utollet. -20000 for motoren, -10000 for stylingen puss at kasoriet ikke kan brukes utenn å fortolle!!! <_< har vi ikke så mye peng igjenn

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Har aldr sagt at jeg skal ha 50.000 for den uten motor, men 15.000 er latterlig. 20-25.000 hadde jeg tenkt meg, og det synes jeg det er verdt samme hva dere sier. Får jeg ikke det, så ikke noe salg. Enkelt og greit. Tenkte jeg skulle være grei og gi dere cossi folk et tilbud. Ikke overflod av vrakbiler å få tak i. Men jeg kan godt sitte og ruge på delene en stund til jeg. Mulig jeg tar dem selv og bygger om min egen 92 4x4 sedan i stedet da.....

Link to comment
Share on other sites

Har en kamnerat som har tenkt å selge en cossi fanger! den er orginal. ganske bra stand! skal gi han en lyd!

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

Ny info:

Karen som skulle ha noe av stylinga på bilen kunne ikke gjøre opp for seg, så derfor er det fortsatt til salgs og følger med bilen. Så i tillegg får du med spoiler på bakluka og sideskjørt(mangler vel et par jekklokk) i topp stand. Frontfanger og panser er resververt, liten mulighet for at panseret kanskje blir med bilen, men ikke fanger. Har en annen frontfanger som kan fåes med på kjøpet hvis du er interessert. Ikke strøken og trenger litt puss og lakk før den er i bra stand igjen. Ellers er skinnmansjetten til girstanga fjernet...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...