Guest btl Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Hei Servosystem: Jeg er på jakt etter komplett servosystem. Det må være fra en 4x4. 2wd system passer IKKE! Helst den typen med oljepåfylling i servopumpa. Bakaksel: Må være fra en stasjonsvogn med skivebremser. Eventuelt bare bære bruene fra stasjonsvogn med skivebremser. Hengerfeste som passer en 1992modell stasjonsvogn. Jeg trenger bare selve hengerfestet, og det elektriske klarer jeg å fikse selv. Jeg kan vurdere å kjøpe en hel bil eller være med på å spleise på en delebil. mvh Bjørn Tore
Guest kjell ove_88 Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Hei Servosystem: Jeg er på jakt etter komplett servosystem. Det må være fra en 4x4. 2wd system passer IKKE! Helst den typen med oljepåfylling i servopumpa. Bakaksel: Må være fra en stasjonsvogn med skivebremser. Eventuelt bare bære bruene fra stasjonsvogn med skivebremser. Hengerfeste som passer en 1992modell stasjonsvogn. Jeg trenger bare selve hengerfestet, og det elektriske klarer jeg å fikse selv. Jeg kan vurdere å kjøpe en hel bil eller være med på å spleise på en delebil. mvh Bjørn Tore Har hengerfeste ifrå 90 mod sierra stv, regner med at det passer?
bcLars1 Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 har en 87mod 4#4 ghia som skal selges...sitter montert en garret t3+ic på den. pm hvis intr.
Recommended Posts