Guest garret Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Noen her som vet hvilken type bensintrykks regulator som passer best til en trimma escort cosworth?Og hvor en kan få tak i slik en? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 -Hvorfor må du bytte? 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest garret Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 -Hvorfor må du bytte? Hei. Skulle vist sette på en regulator med slik trykkmåler slik at en kunne justere bensintilførselen hvis det ble nødvendig etter trimming.Gjør som jeg får beskjed om egentlig bare Er det ingen grunn til dette?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 få tak i en fuelrail fra sierra cosw/med regulator. de er justerbare -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest garret Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 få tak i en fuelrail fra sierra cosw/med regulator. de er justerbare Takk. Skal få gjort det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Jeg monterte 4x4trykkregulator på min escort. Da butta panseret i den når jeg skulle lukke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest garret Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Hmmmm, den gjorde det ja.Da får jeg se hva jeg får til. Skal vell alltids klare å fikse litt på det så det ikke tar knekken på panseret. Men takk for info`n Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Du kan fint justere den du har også, jek koplet på måler, og la en lager kule på buen på regulatoren, og slo forsiktig på den, gikk helt strøkent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest garret Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Du kan fint justere den du har også, jek koplet på måler, og la en lager kule på buen på regulatoren, og slo forsiktig på den, gikk helt strøkent Takk for tipset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Hvordan får man justert ned trykket hvis en banker for hardt da? Kjøp deg en justerbar regulator du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest garret Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Hvordan får man justert ned trykket hvis en banker for hardt da? Kjøp deg en justerbar regulator du. ja, du er inne på noe der.Noen tips på hvor en kan få kjøpt dette? Sikkert hundrevis av nettbutikker en får tak i slike tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Er man forsiktig, så går det fint, man kan ta av lokket og slå eller presse det tilbake visst det ble for mye, evt shimse opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Ring kollevold å hør. Tipper de har på lager, evt. skaffer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Noe slikt du ser etter? http://shop.jma.no/product_info.php?products_id=84 Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge87 Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 koffor skal du tukle med den orginale da???????? det er jeg veldig interesert i å vite, jeg bremset på org regulator(ikke justerbar) escort 526 hk Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ_RS_Turbo Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 koffor skal du tukle med den orginale da???????? det er jeg veldig interesert i å vite, jeg bremset på org regulator(ikke justerbar) escort 526 hk hmmm, nå har det vel seg sånn at du har datasprut+ passe store dyser som leverer nok bensin til 526 hk på orginal-innstilling på bensinregulatoren og han en fast chip kanskje...... 86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest garret Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 hmmm, nå har det vel seg sånn at du har datasprut+ passe store dyser som leverer nok bensin til 526 hk på orginal-innstilling på bensinregulatoren og han en fast chip kanskje...... Ja, det stemmer.Har chip ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now