nitro2k6 Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Driver å bygger om til innsprøytning ( fra gasser til IS ). Lurer på å legge bensinslanger istedet for rør framover til motoren, men lurer på hvor tykke slanger jeg må ha, og ossen bensinfilter jeg må bruke? x:88 Ford Sierra IS-Turbox:86 Ford Sierra 2.0L98 VW Passat Sedan87 Volvo 240 Turbo
Sierra RS Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Driver å bygger om til innsprøytning ( fra gasser til IS ). Lurer på å legge bensinslanger istedet for rør framover til motoren, men lurer på hvor tykke slanger jeg må ha, og ossen bensinfilter jeg må bruke?du må bruke ett bensinfilter til innsprøytnings biler. kjøp ett vanlig is filter. rørene skal være likestore som røret som går til dyse rekka. event. retur røret. har du innsugsmanifold med bensinsystem så kan du jo måle/se selv. du trenger også bensin pumpa til is. (hvis du ikke har det) husk at bensinfilteret har skrudde koblinger. -coupè ist-bmw 525i-cbr 600x-sedan dohc
nitro2k6 Posted September 10, 2007 Author Posted September 10, 2007 Drar opp denne igjen jeg. Bensinslange + bensintrykk + bensinslange festet med slangeklemme = dårlig deal? Var en bensinslange bak ved pumpa som spratt av idag. Slangen var festet med slangeklemme inn på nippelen på pumpa. Jeg som har slurva, eller blir det ikke godt nok press av slangeklemme for å holde på plass slangen? :s x:88 Ford Sierra IS-Turbox:86 Ford Sierra 2.0L98 VW Passat Sedan87 Volvo 240 Turbo
D.Toft Posted September 10, 2007 Posted September 10, 2007 skjøtet tilførselen min med slange, ikke hoppet av enda
Recommended Posts