HaavardPYA Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Har søkt litt etter svar på dette, og jeg vet at dette er spurt om før, men jeg fant ikke den tråden. Hvilke lakkverksted i Trondheim eller rundt der anbefales. Pris harikke noe å si bare de som lakkerer KAN det de gjør. Veldig viktig å få et bra sluttresultat. mvh Håvard Håvard Humberset 1985 Ford Granada 2,8 Ghia1977 Ford Capri 2,0 S
hår ball Posted June 14, 2007 Posted June 14, 2007 du har jo plenty lakk værksted og velge i da.. elgeseter bil lakkering (de har en som er sykt flink med air brush) bilsentre fossegrendaspray bil lakkgaden/wist har jo ford!om jeg ikke tar feil så tar vell maskin agentur andre merker enn kun di merkene di leverer..wist buss og last?prøven bilstrandveien autohell bilmøllerdin bil ? finnes vell en hel haug med andre værksteder og, men kommer ikke på flere i farta
HaavardPYA Posted June 19, 2007 Author Posted June 19, 2007 Takker, får høre på pris på noen av de da mvh Håvard Håvard Humberset 1985 Ford Granada 2,8 Ghia1977 Ford Capri 2,0 S
Recommended Posts