Jump to content

Hvite blinkere på 93 ?

Guest Fryd1lund

Recommended Posts

Foran/bak/side?

Foran kommer vel alle med hvite.

Sideglass får du ihvertfall på BilXtra, får det vel på Torshov og Mekonomen også vil jeg tro.

2008 Ford Mondeo 2.0 TDCI (130HK) STV Automat
2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI (130HK) GHIA-X STV Automat

Guest Glesaaen Racing

Har kjøpt mine kvite sideblinkers på Hellanor... Fastford har jo faktisk 20% rabatt der også!! :)

Blinkersa foran er jo kvite, og bak har jeg lakka de stygge orange glassa med rød transparent lyktespray. 14 lag over det orange, 8 lag over resten. (utenom ryggelyset da, det er fortsatt kvitt!) Ble bra!

Har kjøpt mine kvite sideblinkers på Hellanor... Fastford har jo faktisk 20% rabatt der også!! :)

Blinkersa foran er jo kvite, og bak har jeg lakka de stygge orange glassa med rød transparent lyktespray. 14 lag over det orange, 8 lag over resten. (utenom ryggelyset da, det er fortsatt kvitt!) Ble bra!

Jeg har 2 lag på det orange, et lag på resten! mine blinker rødt orange, så med andre ord er dine knall røde.... Godt du ikke bor i Lillehammer, onkel er ganske stri på slike ting :P

Guest Glesaaen Racing
Jeg har 2 lag på det orange, et lag på resten! mine blinker rødt orange, så med andre ord er dine knall røde.... Godt du ikke bor i Lillehammer, onkel er ganske stri på slike ting :P

Hehe... akuratt... Har ikke hatt noe prob. med onkel oppi Østerdalen.. Ennå! :P

Fryd1lund; Sjekk denna linken: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=24781