Jump to content

Kutter når jeg starter


Guest mondeoGLX

Recommended Posts

Guest mondeoGLX

Når jeg starter bilen høres alt normalt ut, men den starter ikke. Går ca 2 sekunder så kutter det. Startmotoren prøver å starte, men hakker bare.. Virker som om det er startmotoren som kutter halvveis i startfasen.

Har gradvis blitt værre. Nå starter bilen kun ved første forsøk, andre forsøk om jeg er heldig., fortsetter jeg og prøve, kutter den bare..

 

Noen som har idè for hva det kan være?

Link to comment
Share on other sites

Dårlig batteri! :) Lad batteriet Eller prøv gjerne et nytt et.. Når jeg hadde stått og pumpa en del med bassen på jobb en dag, så spraka det i høytalerne.. Da prøvde jeg å starte bilen, og hey, ville ikke skje noe, og det klikka ganske febrilt :P Prøv et nytt batteri :)

Edited by Mk1-Sindre

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeoGLX
Dårlig batteri! :) Lad batteriet Eller prøv gjerne et nytt et.. Når jeg hadde stått og pumpa en del med bassen på jobb en dag, så spraka det i høytalerne.. Da prøvde jeg å starte bilen, og hey, ville ikke skje noe, og det klikka ganske febrilt :P Prøv et nytt batteri :)

 

Tviler litt på at det er batteriet.. prøvde å start med startkabler fra en annen bil, men hadde ingen effekt. For lysene og spilleren kommer på som normalt, da skjønner ikke jeg annet at det ikke kan være batteriene.. Kanskje jeg er litt blond dær?! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tipper det er starteren din som er kaputt. Stikk innom et verksted og la dem se/høre på den. Hvis den er gåen, et råd, bytt den! Du kan banne på at du står parkert slik at du ikke får skøvet den i gang den dagen den tar helt kvelden :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest mondeoGLX
Tipper det er starteren din som er kaputt. Stikk innom et verksted og la dem se/høre på den. Hvis den er gåen, et råd, bytt den! Du kan banne på at du står parkert slik at du ikke får skøvet den i gang den dagen den tar helt kvelden :angry:

 

Hehe.. Trur du ikke jeg klarte i all stresset å stoppe motoren etter å ha parkert på den fulle parkeringsplassen... :lol:

Fikk hjelp til å dytte bilen igang da, av noen hjelpsomme karer.. Med endel trafikk gjorde det saken enda morsommere.. :unsure: Men har kjøpt meg ny Mondeo i dag da, så nå skal det problemet være løst, på en måte værtfall.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...