Reaktor Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Her for en stund tilbake stoppet bakruteviskeren mitt på ruta. Siden dette skjedde har den vært helt død. I forkant av dette hendte det at den stoppet litt her og der på ruta, men gikk videre etter noen sekunder. Idag tenkte jeg å sjekke om det var en sikring som var gått, men kan ikke finne noe sikring til bakruteviskeren. Er det ikke sikring på den? Er vel muligens motoren som er brent eller? Bilen er en 2000 modell 1.8 stv. Mvh Ford Mondeo 2.0 1995 sedan Ford Mondeo 1.8 2000 stv BMW 316i 1991 (solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Jeg vil tippe ledningsbrudd.. feilsøk med et voltmeter.. Og jo, er nok sikring på denne motoren skal du se - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reaktor Posted June 5, 2007 Author Share Posted June 5, 2007 Hvor i all verden er denne sikringen da? Fant den ikke i sikringsboksen under dasj'en og ikke i den fremme i motorrommet... Ford Mondeo 2.0 1995 sedan Ford Mondeo 1.8 2000 stv BMW 316i 1991 (solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Glesaaen Racing Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Har kobla ut min jeg... Midt på ruta! Nappa bare ut kontakta på motoren baki der. Bruker'n aldri alikavell, og syns det ser tøffere ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts