Guest chris_2wd Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 hvor mye tåler gruppe A toppakninga i lade trykk? noen som vet?
sierraTIC Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 (edited) mye trykk hadde du tenkt og kjøre?? Edited May 31, 2007 by sierraTIC
Guest chris_2wd Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 hmm jeg lada 2 bar å da kom d vaten ned i bunnpanna.. såg ikke tegn til at den var ødelakt men. tegnte å lade 2bar
Hansi Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Interessert i å vite dette jeg og.. Er det bare ladetrykk det kommer an på hvor mye den tåler (altså ikke effekt)? Funderer på å kjøre Gruppa A toppakning med Garrett GT35, 1,8-1,9, kanskje opp mot 2 bar ladetrykk, hørt det kan være problematisk med multilags WRC-pakninger? 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt
Asil Racing Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Interessert i å vite dette jeg og.. Er det bare ladetrykk det kommer an på hvor mye den tåler (altså ikke effekt)? Funderer på å kjøre Gruppa A toppakning med Garrett GT35, 1,8-1,9, kanskje opp mot 2 bar ladetrykk, hørt det kan være problematisk med multilags WRC-pakninger? litt ot , men hansi åssen toppakning har du på bilen din ? siden du hadde gode tall på bremsinga di .
Hansi Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 (edited) litt ot , men hansi åssen toppakning har du på bilen din ? siden du hadde gode tall på bremsinga di . Gruppe A.. Og takk, det samme hehe går fint med grA på 2bar Høres bra ut Dette er tilfelle uansett hvilken turbo man bruker? Edited May 31, 2007 by Hansi 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt
OleK Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 generelt sett så er det ikke ladetrykket som dreper toppakningen, kompresjonstrykket er vesentlig mye større enn ladetrykket... mange havarerte toppakninger kommer av tenningsbank. Cosworth!
grcossie Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Det er heller ikke noe problem med wrc pakning, men den er mer følsom på at topp og blokk er 100% plan
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now