Guest Woodpile Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Var på ford å skulle bestille forstillingskontroll. Da jeg sa at det var satt på 60/40 senking så ble de veldig skeptiske. Mente det måtte stå i Tuv papirene vinkler og mål etter senkingen? Vist ikke så fikk de ikke justert forstillingen. Grunnen var at de justerte etter oginalhøyde og ikke etter senkingen, som jeg har montert?? Må si jeg ble litt forvirret etter dette besøket. Var på Kverneland bil i Drammen. Så hva er riktig, det de sier, eller kan forstilling justeres med denne senkingen? Har hatt mye senkete biler, men aldri fått denne meldingen før Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Kan kunn just etter org mål, når man ikke har noe annet å gå utfra selvsagt, Framme er det jo bare spissing som er just bar, bak er det og spissing, men forandrer litt på camber også, ved denne justeringa. Justeringa kan gjøres uansett om den er senket eller ikke, mem om måla da stemmer er en annen sak Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Dette bør vel være en sak for leverandøren din å løse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Bare be dem legge den på 0 eller inntil + 0,5 mm. Ikke under null, da sliter de dekk Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodpile Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Settet er bestilt fra senk.no. Men er ikke sikker på om det står noe i tuv papirene angående camber og spissing.Regner uansett med at det blir bedre etter kontrollen. Må da være bedre å justere forstillingen etter senkingen. Noe må jo bli feil når bilen blir lavere. Har også vært borti laserjustering av alle 4hjula. Men om det er det samma. Ja si det. Kan godt være at jeg husker feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Settet er bestilt fra senk.no. Men er ikke sikker på om det står noe i tuv papirene angående camber og spissing.Regner uansett med at det blir bedre etter kontrollen. Må da være bedre å justere forstillingen etter senkingen. Noe må jo bli feil når bilen blir lavere. Har også vært borti laserjustering av alle 4hjula. Men om det er det samma. Ja si det. Kan godt være at jeg husker feil. Null problem og ta forstillingskontroll etter senking....Og så lenge det er bare spissing som kan justeres foran er det ikke mye som kan bli feil. Så da er det nok Kverneland bil i Drammen som gjør seg vrange eller ikke vet bedre. Vil de ikke ha godt rykte om god service og pengene dine, så finn deg et annat verksted. Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now