Guest Cossie77 Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Ønsker å kjøpe en sierra sedan bakfanger fra 92-93, dvs den fangeren som er litt lavere enn standard 90-91. Er vel sapphire-fanger jeg tenker på. Evt cosworth bakfanger. Noen som har å selge. Bor i Trheim. Kjekt om det er i nærheten med tanke på frakt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 ?? har det jeg sjekk ut til salgs posten min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Er ikke en slik bakfanger jeg er ute etter. Finnes det ikke en som er litt lavere enn standard bakfanger da? Mer lik cosworth bakfangeren.... Er det jeg er ute etter, evt en cosworth fanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Er ikke en slik bakfanger jeg er ute etter. Finnes det ikke en som er litt lavere enn standard bakfanger da? Mer lik cosworth bakfangeren.... Er det jeg er ute etter, evt en cosworth fanger jaha , da vet ikke jeg hva du ser etter . detta er 92-93 fanger . du må evt sett en 2 L fanger med rs skjørt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Noen som har? Og helst i nærheten grunnet frakt kostander. Kan også være en cosworth bakfanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Litt OT men er det sånn bakfanger på bilde du mener? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Noen som har? Cosworth bakfanger eller sapphire bakfanger. Skal ta turen Trondheim-Oslo på tirsdag, så hadde vært kjekt om noen som har sier ifra ganske fort.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts