matros Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Noen som vet prisen på lamda føleren?Er vel ingen vits i å kjøpe en brukt hos høggeren vil jeg tro,eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 trro den skal være relativt billig, sjekk på www.mekonomen.no - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Man får kjøpt to typer lambdasonder hos mekonomen. En orginal lambdasonde fra bosch som koster 2352kr, og en universal fra bosch som koster 1258kr. Men jeg har hørt at de skal ha en rimelig hos biltema, som er brukbar..... Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 å herrejesus.. Var dyrere enn jeg hadde trodd.. =S Sjekka egentlig aldri innom der jeg da.. Men siden det er noe som sitter i eksosen, ville jeg byttet det til noe nytt, ville ikke funnet på å kjøpt noe brukt. Finn no billig og bra, som på biltema - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
matros Posted May 29, 2007 Author Share Posted May 29, 2007 Man får kjøpt to typer lambdasonder hos mekonomen. En orginal lambdasonde fra bosch som koster 2352kr, og en universal fra bosch som koster 1258kr. Men jeg har hørt at de skal ha en rimelig hos biltema, som er brukbar..... D var da vodsomt til pris,da blir det vel biltema vil jeg tro,bare de fungerer?Har dårlig erfaring med slite deler fra bilteme,billig er det,men du får kvalitet deretter og da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts