Guest ovrebo Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Som sagt så ønsker jeg å kjøpe en sierra IS eller evt I. Helst av den gamle typen, men si ifra hvis du har noe Og gjerne ikke altfor langt i fra Kr.sand:P
Eirik Vestre Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 OT. Ka er forskjellen mellom IS og I igrun? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
cossiemk1 Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 OT. Ka er forskjellen mellom IS og I igrun? Når det gjelder mk1, så er det bare is som er å få med injection motor, på mk2 er det flere forskjellige... 2.0icl, iclx, is osv... Ohc injection er lik fra 86-88 modell, så kom katalysator versjonen, som ingen kan fortelle hva som er forskjell på den og den fra 86, foruten at den har lavere kompresjon, og egr system, men hva som utgjør den lave kompresjonen er det ingen som vet
Guest drezz Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Når det gjelder mk1, så er det bare is som er å få med injection motor, på mk2 er det flere forskjellige... 2.0icl, iclx, is osv... Ohc injection er lik fra 86-88 modell, så kom katalysator versjonen, som ingen kan fortelle hva som er forskjell på den og den fra 86, foruten at den har lavere kompresjon, og egr system, men hva som utgjør den lave kompresjonen er det ingen som vet Slik jeg har fått forklart det har den med lav kompresjon litt kortere stempler (de går ikke like høyt som på tidligere ohc), men er ikke noe jeg har sjekket selv.
Guest ovrebo Posted June 4, 2007 Posted June 4, 2007 Men nå var det ikke det jeg var ute etter å vite Hhehe.. noen som har en is eller i til meg ?
Recommended Posts