Bjørn_H Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Innmaten i motor standard? Så voksen ut den turbon Hvordan er responsen? Når kommer trykket? 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Innmaten i motor standard? Så voksen ut den turbon Hvordan er responsen? Når kommer trykket? Akkuratt nå kjører jeg med T34 å bilen går 100 ganger bedre Kan ikke sammenligne dem, kjørte nesten ikke trykk med den andre turbo, nå kjører jeg 1,7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nilsplass Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Litt kjedelig for han da. Ikke bare at han burna og spant, men at han også prøvde å kjøre ifra dem.. Han klarte å kjøre fra dem! Fikk jo parkert bilen og var nesten hjemme igjen, da "noen" sladra på han.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
92cossi Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Han klarte å kjøre fra dem! Fikk jo parkert bilen og var nesten hjemme igjen, da "noen" sladra på han.. Kjenner jeg blir forbanna når jeg hører at folk sladrer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 Ny film lagt til fra i går... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 Si meg, gjør dere ikke annet enn å sladde og spinne piruetter oppi Fron eller? Bygger 600hk-motorer for å spinne litt på asfalten er vel litt lavmålt? Litt videoer fra bane hvor du/dere virkelig tester potenisalet hadde vært artig å sett. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 Høres ut som en utfordring Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 Mye gøy å få til om man driver med andre ting enn banekjøring! Jada, kommer helt sikkert til å kjøre på bane og sånn. Men bilen er ikke ferdig skikkelig før nå, å da venter jeg ikke på Gatebil før jeg kjører! Men nå stikker jeg ut å bruker no gummi jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts