Guest Focusman Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 (edited) Edited October 2, 2007 by Focusman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 den var jammen meg lav...strøken da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Laveste Focusen jeg har sett noengang.... Senka 70+ den der vel? Fett! Alle Focuser pleier jo å være fjellhøye selv om de er senka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 kul vogn mere specs på hva som er gjort da ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goggen Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Den var f... meg feit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dovendyr Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 motor er det i denne? hvor mye har du senket denne og størrelse på felgene? momo felger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 motor er det i denne? hvor mye har du senket denne og størrelse på felgene? momo felger? Det er 17" momo corse felger. senket 70mm det er da en hest å rir under der.. =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 kul vogn mere specs på hva som er gjort da ? senkesett, felger, kn filter, 2,5" eksos, sota ruter. orginal rs stling fra fab. det kommer morrette lykter crome rails, crome dørhondtak, rs panser. og mange god biter under panseret=) Har vel min lille plan jeg som alle andre, blir vel en lavtryksturbo, og et hakk eller 2 sørre felger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Laveste Focusen jeg har sett noengang.... Senka 70+ den der vel? Fett! Alle Focuser pleier jo å være fjellhøye selv om de er senka... Det er 17" momo corse felger. senket 70mm det er da en hest å rir under der.. =) Dæven til bra gjetting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goggen Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 (edited) gjøre sånn som han her da, sett på 20" http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...s=7&tot=854 Edited May 21, 2007 by Goggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 gjøre sånn som han her da, sett på 20" http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...s=7&tot=854 fett det=) men tror det bir trangt, hehe. men blir vel litt høyere og 19" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruudsengen Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Grom vogn. En av de fineste focusa jeg har sett. Den på finn så noe noldus ut med de digre hjula,og de spe bremsa da eller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Grom vogn. En av de fineste focusa jeg har sett. Den på finn så noe noldus ut med de digre hjula,og de spe bremsa da eller... altid fett med digre hjul, men alt til sin plass. hehe. bra du likte min da heh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Så jo ut som en SUV ellerno det der jo... Megateit..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Bestilte meg stag og lykter i sta=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 nå trenger jeg noen råd. Har tenkt litt på å sette i en liten turbo i focusen, kjøre på 0,4 trykk eller noe. noen som har litt kunskap om hva zetec motoren tåler. om jeg må bytte ut omtrent hele motoren eller om det går bra å kaste i en og putre på lavt trykk. håper på mye gode svar=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 (edited) zetec er en knall motor.. ikke no problem og kjøre 04 på orginal bunn.. abn0rmal her på forumet kjører 1bar på sin 1,8 ZVH (zetec bunn med CVH topp), dreide stempler,underspyling fra 2 liter,data sprut, 4x4 cossie turbo,gule dyser,cooler,porta topp++ på sin ellers orginale bunn, bytta rådelager å stempel ringer.. that`s it.. england mener jeg folk har kjørt 1,3 på orginal bunn med dreide stempler, kun bytta ut rådeboltene med arp bolter.. men sånn ì grove trekk så er zetec en bror til cossi motoren, zetec topp`n flower en god del bedre enn cossi toppen, og er meget vell egna til turbo lading.. i statene mener jeg det går et par 600 hesters motorer i focus`er, og i england er disse populære i både escort mk3/4/ og i fiesta rs turbo.. bygger selv en 2,0 zvh, smidde stempler,råder,blybronsje lager,arp bolter i hele sulamitten, alle pakninger og simringer bytta... og jeg håper på og bikke over 300 HK med 8ventilers topp.. går en 430Hesters 8 ventilers motor i england nå... Så jeg vill bare si, gå for zetec! mye og billige deler og få tak i fra statene.. og jeg glemte og nevne, knall fin brakke =) Edited May 24, 2007 by hår ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 (edited) zetec er en knall motor.. ikke no problem og kjøre 04 på orginal bunn.. abn0rmal her på forumet kjører 1bar på sin 1,8 ZVH (zetec bunn med CVH topp), dreide stempler,underspyling fra 2 liter,data sprut, 4x4 cossie turbo,gule dyser,cooler,porta topp++ på sin ellers orginale bunn, bytta rådelager å stempel ringer.. that`s it.. england mener jeg folk har kjørt 1,3 på orginal bunn med dreide stempler, kun bytta ut rådeboltene med arp bolter.. men sånn ì grove trekk så er zetec en bror til cossi motoren, zetec topp`n flower en god del bedre enn cossi toppen, og er meget vell egna til turbo lading.. i statene mener jeg det går et par 600 hesters motorer i focus`er, og i england er disse populære i både escort mk3/4/ og i fiesta rs turbo.. bygger selv en 2,0 zvh, smidde stempler,råder,blybronsje lager,arp bolter i hele sulamitten, alle pakninger og simringer bytta... og jeg håper på og bikke over 300 HK med 8ventilers topp.. går en 430Hesters 8 ventilers motor i england nå... Så jeg vill bare si, gå for zetec! mye og billige deler og få tak i fra statene.. og jeg glemte og nevne, knall fin brakke =) Så jeg burde bytte toppen til en cvh topp? har lite greie på dette. takker for innlegget=) Edited May 24, 2007 by Focusman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 den med 20" er noe av det styggeste og teiteste jeg har sett..latterlig! stygge felger å! '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 den med 20" er noe av det styggeste og teiteste jeg har sett..latterlig! stygge felger å! ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Så jeg burde bytte toppen til en cvh topp? har lite greie på dette. takker for innlegget=) nei ikke bytt topp, jeg bygger 8 ventiler for og ha cvh look over motoren, slik at det ikke skall vises at det er en 2 liter 16 v toppen flower som sagt bedre enn orginal cossi topp, og cossi gutta henter jo ut over 300 hk før de begynner å porte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 nei ikke bytt topp, jeg bygger 8 ventiler for og ha cvh look over motoren, slik at det ikke skall vises at det er en 2 liter 16 v toppen flower som sagt bedre enn orginal cossi topp, og cossi gutta henter jo ut over 300 hk før de begynner å porte.. oki, så bare å sette på turbo, intercooler, manifoil, bensin dyser, og modifisere eksosanlegget. noe mer lurt i farten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AtleFocus Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 tja, må vel også "lære data'n på nytt....så dysene vireker som dem skal, tipper også det ville vært lurt med ny bensin pumpe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Focusman Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 tja, må vel også "lære data'n på nytt....så dysene vireker som dem skal, tipper også det ville vært lurt med ny bensin pumpe... hvodan "lærer man dataen" ? bensin pumpe er greit og bytte ja=) hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Royaz Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 heh, det er itte lett å si.. må vell gi`n me t-skje Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now