Jump to content

Bremsetreff 2.juni 2007


Recommended Posts

Datasprut er kjempebra det, og har veldig mange funksjoner som en std. Cosworth ecu ikke har,

det er jo tross alt 20+år imellom et moderne datasprut og Cosworth ecu!

 

Men det er jo bra at det er mulig å få mappet Cosworth ecu, og få en motor som går bra!

 

Vi bremset ca 509hk/642nm på std Cosworth ecu og tenningsannlegg igår hos TEF Racing på std. bensin;-)

 

Stemmer.. Imponerende :) Det var den svarte som sto en stund på rulla?

 

Nesten så jeg skulle prøvd å leid deg inn selv igår, hehe.. Men stopper vel på kammer på min, og drivverket er vel ikke glad i effekten som er heller..

91 Sierra Cosworth 4x4

Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing

Prosjekt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stemmer.. Imponerende :) Det var den svarte som sto en stund på rulla?

 

Nesten så jeg skulle prøvd å leid deg inn selv igår, hehe.. Men stopper vel på kammer på min, og drivverket er vel ikke glad i effekten som er heller..

 

Det var ikke den "svarte", den slet med tenningsannlegget (plugger etc..), så vi fikk ikke gått noe mer opp på ladetrykket (ca 1.8bar). Får han fikset det og får opp trykket, så passerer han mest trolig 500hk;-) Men et godt resultat uansett!

 

Det var den hvite med "sort" panser som bremset mest.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...