Hansi Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Datasprut er kjempebra det, og har veldig mange funksjoner som en std. Cosworth ecu ikke har, det er jo tross alt 20+år imellom et moderne datasprut og Cosworth ecu! Men det er jo bra at det er mulig å få mappet Cosworth ecu, og få en motor som går bra! Vi bremset ca 509hk/642nm på std Cosworth ecu og tenningsannlegg igår hos TEF Racing på std. bensin;-) Stemmer.. Imponerende Det var den svarte som sto en stund på rulla? Nesten så jeg skulle prøvd å leid deg inn selv igår, hehe.. Men stopper vel på kammer på min, og drivverket er vel ikke glad i effekten som er heller.. 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
PukkelRygg Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Stemmer.. Imponerende Det var den svarte som sto en stund på rulla? Nesten så jeg skulle prøvd å leid deg inn selv igår, hehe.. Men stopper vel på kammer på min, og drivverket er vel ikke glad i effekten som er heller.. Det var ikke den "svarte", den slet med tenningsannlegget (plugger etc..), så vi fikk ikke gått noe mer opp på ladetrykket (ca 1.8bar). Får han fikset det og får opp trykket, så passerer han mest trolig 500hk;-) Men et godt resultat uansett! Det var den hvite med "sort" panser som bremset mest. Escort MK1 Broadspeed Escort MK1 Cosworth 609hk Escort MK1 RS1600(BDA) LHD Orginal Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 Vi fortsetter diskusjonen i ny tråd HER, hvor alle bremsepapirene er lagt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts