Boosti Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 (edited) Mondeoen min er veldig hakkete, når jeg slepper gassen eller gir på. Det er spessielt på sakte bykjøring, nå man slakker av på gassen og gir på litt igjen. Hva kan feilen være.? Edited May 20, 2007 by Boosti Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grændis Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Mondeoen min er veldig hakkete, når jeg slepper gassen eller gir på. Det er spessielt på sakte bykjøring, nå man slakker av på gassen og gir på litt igjen. Hva kan feilen være.? det kan vere LMM'en eller lambdaen din... har hørt at det er fleire med det problemet... Jeg har også en knirke/dure lyd både bak og fremme når jeg kjører over fartsdempere. Det slår/dunker som når stab.stag foringere er gåene, det er mer en sånn "Drååå" lyd. det er antagligvis demperene dine... eg har det samme problemet og det irritere vettet av meg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted May 17, 2007 Author Share Posted May 17, 2007 (edited) det kan vere LMM'en eller lambdaen din... har hørt at det er fleire med det problemet... det er antagligvis demperene dine... eg har det samme problemet og det irritere vettet av meg!! Har hatt mye problemer med LMM`en før ja..men den er helt ny nå, så alt skal være i orden med den Edited May 17, 2007 by Boosti Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Mondeoen min er veldig hakkete [/quote Dårlig grunnarbeid før lakk eller Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Mondeoen min er veldig hakkete, når jeg slepper gassen eller gir på. Det er spessielt på sakte bykjøring, nå man slakker av på gassen og gir på litt igjen. Hva kan feilen være.? Jeg har også en knirke/dure lyd både bak og fremme når jeg kjører over fartsdempere. Det slår/dunker som når stab.stag foringere er gåene, det er mer en sånn "Drååå" lyd. Har du sjekket T-stykket som sitter ved fordelerlokket ditt? Vakuumgreie.. Kan være dette.. Bare å ta av og undersøke, hadde et veldig lignende problem på min når det gjelder hakkingen - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted May 20, 2007 Author Share Posted May 20, 2007 Har du sjekket T-stykket som sitter ved fordelerlokket ditt? Vakuumgreie.. Kan være dette.. Bare å ta av og undersøke, hadde et veldig lignende problem på min når det gjelder hakkingen Takk for tipset, skal sjekke det i morgen.... Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Takk for tipset, skal sjekke det i morgen.... Du hører det ganske godt hvis det suser fra fordelerlokket et sted.. men er fortsatt bare å ta av og sjekke om det ikke gjør det - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Har ikke aircondition som står på da?....det gjør at den rykker og napper litt... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Jeg husker fra forrige eier som hadde bilen hans, at han ikke har aircondition, så det er det nok ikke. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted May 20, 2007 Author Share Posted May 20, 2007 T-stykket så helt og fint ut, så faktisk ganske så nytt ut. Så da må nok feilen ligge et annet sted. Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts