rene`racing Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 noen her som veit om en plass det går an å få chrommet noen deler og ca priser? 1982 Ford granada 2,8 Ghia1979 Ford granada 2,3Gl2000 Audi A8 2,8 30v quattro Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 (edited) Fornikling Hør med disse, pris avhenger sikkert av fler faktorer. Edited May 14, 2007 by cbp If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi_ailj Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Noen som har erfaringer med dette firmaet? Hvordan blir resultatet, priser, leveringstid, etc? Var inne på sida deres og leste igjennom det mest intressante. Hvis de er like flinke som det virker som, så tror jeg at det bare er å levere ting inn der. Men det hadde jo vert greit å høre om erfaringer først... -03 Ford Mondeo ST220 -83 Ford Granada 302 V8 (langtids-prosjekt) -84 Ford Granada 2.0L, ca 140 hk ohc (solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 håper du har sjekket priser - jeg skulle crome noen få deler- reimskiver ol og jeg lakket dem i stedet ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts