Jump to content

Nye mondeo


Guest mk III 04

Recommended Posts

  • 1 month later...
På mandag fikk fatters sin Mondeo. Skal prøve å få lånt den en dag snart for en liten photo session, er ikke så lett å få han ut av bilen kan du si...hehe. Eneste bildet jeg har er dette.

 

Den ble knallfin! Var noe annet enn den litt kjedelige grå fargen, selv om felgene var litt kjedelig.. få knipsa litt flere bilder da ;)

Link to comment
Share on other sites

Oj, så fort. Hvilken leverandør bestilte han hos? Syns jeg har hørt nærmere 3 mnd. leveringstid jeg. Bestilt sedan, kombi eller st.vogn?

Sorry for seint svar.. Var gjort en feil hos Ford. Så han får den levert denne måneden istede :) Tror han bestilte kombi.

 

Håper det ikke gjør noe at jeg stjelte bildet av deg, men jeg bare måtte se ca hvordan den hadde blitt med senk ;) Du får sende meg PM hvis jeg skal fjerne bildet.

 

Mondeo_2007_senk.jpg

Edited by HHA
Link to comment
Share on other sites

Håper det ikke gjør noe at jeg stjelte bildet av deg, men jeg bare måtte se ca hvordan den hadde blitt med senk ;) Du får sende meg PM hvis jeg skal fjerne bildet.

Hehe...neida, er bildet til fatters dette, så det går bra. Jeg nevnte for han at den var litt høy og at et par cm. senk hadde vært perfekt. Han var egentlig enig i det, så kan hende det blir smelt på et senkesett etterhvert ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor valgte dem ikke stv når det er samme pris?

Dem har vel egentlig aldri hatt sansen for eller behov for stv. Fatter hadde lenge bestemt seg for at han én dag i livet skulle kjøpe seg splitterny bil, og da ville han gjerne ha noe han likte selv uavhengig av pris og andres meninger om ditt og datt. Dessuten kommer det garantert til å kry av stv. om et år eller to, kjedelig å ha noe som mange andre har. Jeg personlig liker sedanen bedre enn kombien nå, den er bare så mye bedre i virkeligheten enn på bilder - tro meg.

 

H&R har forresten kommet med senkesett til nye Mondeon.

 

1305b.jpg

 

1307b.jpg

 

Me like sooo much B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...