HHA Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Fattern har kjøpt seg nye mondeo. Får den levert neste mnd. 2L TDCi 6-trinns manuell med 130hk. Gleder meg til å prøve den!
RS|Stian Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 Fattern har kjøpt seg nye mondeo. Får den levert neste mnd. 2L TDCi 6-trinns manuell med 130hk. Gleder meg til å prøve den! Oj, så fort. Hvilken leverandør bestilte han hos? Syns jeg har hørt nærmere 3 mnd. leveringstid jeg. Bestilt sedan, kombi eller st.vogn? FordClubNorway.no
RS|Stian Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 På mandag fikk fatters sin Mondeo. Skal prøve å få lånt den en dag snart for en liten photo session, er ikke så lett å få han ut av bilen kan du si...hehe. Eneste bildet jeg har er dette. FordClubNorway.no
HansenRS Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 På mandag fikk fatters sin Mondeo. Skal prøve å få lånt den en dag snart for en liten photo session, er ikke så lett å få han ut av bilen kan du si...hehe. Eneste bildet jeg har er dette. Den ble knallfin! Var noe annet enn den litt kjedelige grå fargen, selv om felgene var litt kjedelig.. få knipsa litt flere bilder da
HHA Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 (edited) Oj, så fort. Hvilken leverandør bestilte han hos? Syns jeg har hørt nærmere 3 mnd. leveringstid jeg. Bestilt sedan, kombi eller st.vogn?Sorry for seint svar.. Var gjort en feil hos Ford. Så han får den levert denne måneden istede Tror han bestilte kombi. Håper det ikke gjør noe at jeg stjelte bildet av deg, men jeg bare måtte se ca hvordan den hadde blitt med senk Du får sende meg PM hvis jeg skal fjerne bildet. Edited July 9, 2007 by HHA
RS|Stian Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Håper det ikke gjør noe at jeg stjelte bildet av deg, men jeg bare måtte se ca hvordan den hadde blitt med senk Du får sende meg PM hvis jeg skal fjerne bildet.Hehe...neida, er bildet til fatters dette, så det går bra. Jeg nevnte for han at den var litt høy og at et par cm. senk hadde vært perfekt. Han var egentlig enig i det, så kan hende det blir smelt på et senkesett etterhvert FordClubNorway.no
HansenRS Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Hvorfor valgte dem ikke stv når det er samme pris? Jeg pers. liker stv litt bedre bak enn sedan/kombi, smak&behag
RS|Stian Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Hvorfor valgte dem ikke stv når det er samme pris?Dem har vel egentlig aldri hatt sansen for eller behov for stv. Fatter hadde lenge bestemt seg for at han én dag i livet skulle kjøpe seg splitterny bil, og da ville han gjerne ha noe han likte selv uavhengig av pris og andres meninger om ditt og datt. Dessuten kommer det garantert til å kry av stv. om et år eller to, kjedelig å ha noe som mange andre har. Jeg personlig liker sedanen bedre enn kombien nå, den er bare så mye bedre i virkeligheten enn på bilder - tro meg. H&R har forresten kommet med senkesett til nye Mondeon. Me like sooo much FordClubNorway.no
Recommended Posts