Guest 365hp Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Har akkurat kjøpt meg orginale sedan coswort felger som er temmlig stgge.. Lakk er flasset osv... Tenkte på å sende dem bort for sandblåsing og pulverlakkering. Noen som vet om firmaer i Oslo-området som driver med dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JvhCossie Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Svekå bil på Minnesund er flinke til å sandblåse å lakke..... Ellers er glassblåsing og pulverlakk bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 (edited) Du kan høre med Felgservice i østfold ( er ikke så langt unna oslo) Link til Felgservice Edited May 13, 2007 by Cossiman Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 365hp Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Takk, da prøver jeg Østfold felgservice i morgen jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts