Guest SieRRa Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 (edited) Selger unna et sett me dobble webere 40mm me innsug til OHC Følger me trakter. ikke filter. Kroner 4000.-inkl frakt Ingen vits me bud under prisen ! Edited May 20, 2007 by SieRRa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcLars1 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 er det insuget hjemmelagd?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Ombygd litt for å få bedre feste til kjølevannet. Men kan sende med et urørt innsug Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 har du kjørt med de? om de er justert og kan smelle på å kjøre? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Bare å sett rett på ja, har stått på en moderat trimmet 20 liter.me kam,grenrør og litt portet. Fungerte meget bra tildet ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 trenger de el pumpe eller? langt å sende hit men Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Jeg har kjørt uten el pumpe , og det har fungert helt greit . Men skal du begynne å gå over 7-8000 rmp, og en kam med langt og høyt løft må vell en pumpe skaffes ja. Kan sendes i oppkrav for 4500kr.inkl frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford For Life Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Selger unna et sett me dobble webere 40mm me innsug til OHC Følger me trakter. ikke filter. Kroner 4500.-inkl frakt Ingen vits me bud under prisen ! trenger jeg og flytte bremsekraftforsterkeren min for og sette på gasserene???? følger det med wire???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 spørs vel åssen bil du har Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 trenger jeg og flytte bremsekraftforsterkeren min for og sette på gasserene???? følger det med wire???? Kjører du sierra , så går det bra me disse . Kort innsug og korte trakter. Følger ikke med wire, men er kun små modifikasjoner for å bruke den originale ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford For Life Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Kjører du sierra , så går det bra me disse . Kort innsug og korte trakter. Følger ikke med wire, men er kun små modifikasjoner for å bruke den originale ! nå har jeg taunus ohc 2,0gl så er litt usikker på hvordan det vill passe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 nå har jeg taunus ohc 2,0gl så er litt usikker på hvordan det vill passe En kompis av meg prøvde di på en taunus i helga,og det fungerte bra . Og plassen er bedre enn sierraen. Men han hadde selvfølgelig ikke pengertil å kjøpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts