Guest HUGO Posted September 10, 2004 Posted September 10, 2004 Kommer til og kjøpe meg en xr4i iløpet av en måneds tid. Åssen er en xr4i å kjøre? Er det som en standard 2.0 bare med litt mer gamp? Har kjørt Sierra i 5 år nå...hadde en 85 3dørs 2.0l i 2 år og nå har jeg en 86 3dørs 2.0iS. Syns Sierra er en bra bil for for alderen. Min er 18 år og går som en klokke Er spent på å få en v6'er under lokket Planen er å restaurere og modde bilen ordentlig...spandere på no ny lakk, senking, fjærbenstag foran og bak, powerflex overalt, effektanlegg , chip (får man taki det?), konfilter, bytte ut den xr4i vingen med en litt mer diskre en, ikke cosworth grill, fjerning av xr4i emblemet , felger, har veldig lyst til og få turbo på motoren... Dette blir ulv i fåreklær
Trones... Posted September 10, 2004 Posted September 10, 2004 Kommer til og kjøpe meg en xr4i iløpet av en måneds tid. Åssen er en xr4i å kjøre? Er det som en standard 2.0 bare med litt mer gamp? Har kjørt Sierra i 5 år nå...hadde en 85 3dørs 2.0l i 2 år og nå har jeg en 86 3dørs 2.0iS. Syns Sierra er en bra bil for for alderen. Min er 18 år og går som en klokke Er spent på å få en v6'er under lokket Planen er å restaurere og modde bilen ordentlig...spandere på no ny lakk, senking, fjærbenstag foran og bak, powerflex overalt, effektanlegg , chip (får man taki det?), konfilter, bytte ut den xr4i vingen med en litt mer diskre en, ikke cosworth grill, fjerning av xr4i emblemet , felger, har veldig lyst til og få turbo på motoren... Dette blir ulv i fåreklær Hei..Det er ikke mulig å chippe en xr4i, pga det er mekanisk innsprut på den..Men du får da deg en meget spes. bil da Er bare produsert 25tusen av de.. Og det begynner å bli få igjen..Montere turbo på en v6 koster litt penger ja.. men det kommer helt ann på hvor mye du skal ha ut av den... Vet om en som kjører med: Motor: Standard 2,8i med forsterkede toppakninger og KKK turbolader med ladeluftkjøler Ladetrykk: 0,35 bar Effekt: 240 Hk Dreiemoment: 360 NM Og det er jo ikke værst:) Det er et firma i tyskland som selger dette kittet;) Men er bilen i meget bra org. stand!! så har jeg IKKE kommet til modde bilen i hele tatt... for dette kommer til og bli samlevare til slutt Så jeg sier: løp og kjøp!!! sikkert mange som ikke er så enig at en sierra xr4i er noe og satse på, Men som FAST FORD skriver om sierra xr4i: Forerunner to the mighty three-door Cosworth. V6 with rear-wheel-drive-- need we say more? og det må jeg nok si meg enig i Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
cossie_storm Posted September 10, 2004 Posted September 10, 2004 Hvis du ikke er ute etter og hente Syyyynsikt mye hester ut av den maskinenså kan du komme greit ut av det med turbo. Kult og bygge, og man får jo artig lyd Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Fordxr4x4 Posted September 10, 2004 Posted September 10, 2004 hvis du ser på http:\\www.autoscout24.de f.eks så begynner det å bli bra priser på xr4i ene. så er nok ettertraktet di
Guest HUGO Posted September 10, 2004 Posted September 10, 2004 Jeg liker det spesielle 3 dørs karosseriet veldig godt....vanskelig og sette fingeren på hva det er, men det er noe spesielt med den Jeg for min del hadde sikkert klart meg med en 180-200 hk dersom jeg skal trimme den. Høres ikke ut som det er så vanskelig og oppnå!
Recommended Posts