Bewnie Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Ei veninne av meg som vurderer å kjøpe denne. NOen som vet noe om historikk og om det er noe å utsette på den? <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc--> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr_Ford Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 tror kanskje jeg hadde kjøpt noe annet til 70 laken jeg as! får mye morro for 70 laken Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Kan gjøre en liten sjekk i morra jeg. Det som står i annonsen stemmer mht tidl eier Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 xr3i cabben er jo en artig bil da...for min del kunne jeg tenkt meg en slik men pga jeg er blitt litt for gla i RWD så er dessverre det uaktuelt. men disse bilene går greit nok. men enig med Mr.Ford her....du kan få mye artig for 70.000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrNilsen1 Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Går en akkurat slik en på sortland. Skikkelig harrykar som har den, han kan finne på og kjøre ute i 20- med kalesjen nede og musikken på fullt.. Kjøper du denne, ikke bli så harry Personlig liker jeg ikke fargen på denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr_Ford Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 de bilene her går ikke greit nok! brodern sin 1,8 Si går bedre og den er org.... nei kjøp deg noe annet til 70 tusen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Har sjekka litt, bilen virker fulgt opp med service o.l på Ford til 2005. Fått ny starter i 06. Har ellers hatt et par skader, men ikke noe stort. En til ca 20k og en til ca6k Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bewnie Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 Takker:) Er som sagt ei veninne som lurer på å kjøpe den. Tror ikke motoren spiller så stor rolle. Hun ville bare ha cab. Like greit å kjøpe noe nyere og snilt som holder, mot noe gammelt og rått som trenger konstant vedlikehold. <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc--> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts