bige Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 synes ikke dette er dyrt .. Vi har to lastehavner på US østkyst, Baltimore, og Jacksonville, Florida. Sjøfrakt: Forutsatt størreslse (cbm = kubikkmeter): < 14 cbm - $653,4 per unit 14,1 - 17 cbm - $818,4 per unit 17,1 - 25,5 cbm - $1.155,- per unit Dette kommer i tillegg til sjøfrakten: Forutsatt at dette er en bil med høyde under 1,60m *THC: $75,- per unit *Arbitrary Bremerhaven til Drammen: $235,- per unit *Ev kostnader med customs, handeling i Europa, Forwarding agent fee etc Sub sceduling and space! Best regards HÖEGH AUTOLINERS Kari Rød Aakre
bige Posted May 3, 2007 Author Posted May 3, 2007 størelsen regnes etter : største lengde x største bredde x største høyde (ikke over 160 cm) er vell denne jeg er sulten på : http://www.volocars.com/showroom/showroom_...ce=&eprice= venter på dvd som jeg har bestilt av bilen
GTD40 Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Forutsatt størreslse (cbm = kubikkmeter)....... Er jo arbeidsgiveren min....Kari er ei hyggelig jente.....;o) Om andre er intresserte, kan dere se seilingsmønstret til skipene våre ved å gå inn på www.hoeghautoliners.com Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.
Recommended Posts